Gå til innhold

Lille dukken fikk seg en støkk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta er fortsatt ganske mye våken på kvelden, pupper mye ennå og lite vanlig mat....

Derfor ligger hun som regel enten i vognen eller vuggen nede med oss, før vi legger oss. Så slipper en lettsovende storesøster å våkne ved hvert minste lille skrik.

Vi setter vognen på vaskerommet for der får hun mest fred.

I går gråt hun litt etter at jeg hadde lagt henne...lot henne skrike en liten stund og så gikk jeg inn til henne.

Ingen baby i vogna, da har hun jammen kommet seg ut av vogna..... Lykken var at haugen med klær som jeg skulle til å stryke lå på gulvet, oppi der lå hun og balte.

Jeg fikk jo helt vondt, men heldigvis hadde det gått bra. Rett ut og kjøpte seler i dag, så nå må hun bindes fast...

Lille bylten min.....tenk at hun kom seg ut. Følte meg som en forferdelig mamma akkurat da. Mens hun bare smilte til meg innimellom klærne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi hi hi hi... beklager at jeg ler, men ser liksom for meg lille jenta blandt stryketøyet...

Seler er en god investering, da er du sikker. Synes ikke du skal føle deg som en forferdelig mamma, tror ikke dette fører til traumer som varer livet ut.

Men at det kan bli en morsom historie når hun blir større, eller en del av konfirmasjonstalen skal man jo ikke se bort i fra.

Verre for mamma enn for lille jenta dette..

Skrevet

huff,skjønner godt du fikk den følelsen.

men,alle opplever noe sånt i sin tid som småbarnsmor.også jeg..

ene tvillingen hadde aldri vist tegn til å skulle røre seg.di var veldig sene i utviklingen.så jeg hadde ikke satt ned sengbunnen.da greide hun jammen å løfte seg opp,og bikka over kanten.traff senga vår,og fikk hjernerystelse....å den digre donaldkulen.alene hjemme,og med to små..hysterisk ble jeg ja.men da jeg fikk på litt kaldt,og varsla gubbe og lege,så ble det bedre =) hun ble nøye overvåka hjemme.å er i dag en turboguri som har ganske mange uhell på lista si.

den følelsen man sitter med når slikt skjer,den er ekkel.men alle må bare gjennom et eller annet ;o) godt du hadde klærne der da.hun landa jo trygt og mykt ;o)

Skrevet

Jeg måtte jo le litt selv også, da jeg så hånden som stakk ut fra klærne.

Det rare er at ingen av de andre har prøvd seg på slike stunt, mens hun her som har vært den roligste av dem alle, tydeligvis er en ulv i fårklær:-)

Skrevet

Uff, for et sjokk....vi skrudde ned sengebunnen i går:-)

Det er helt utrolig hvor plutselig de begynner å bevege på seg.

Fra stilleliggende liten bylt til turbomaskin:-)

Skrevet

tenkte på det samme i dag.skal ha den ned i mårra.vet aldri.kan jo hende han får en lys ide,og skal opp å stå.

Skrevet

Nei, de er noen luringer disse smågullene våre:-)

Skrevet

Seler er sikkert bra! Jeg skulle ønske jeg var en av de mødrene som tenkte de lure tankene før det var nødvendig, men minstemann "gikk" også ut av senga med hodet først før bunnen ble flyttet helt ned...

Så fint at lillejenta landet oppi stryketøyet da! En sånn påminnelse til mamma er jo helt perfekt. Barnet smiler og mamma har høy puls.

Skrevet

Ooops - godt det gikk bra - noen ganger er det greit at man ikke er helt à jour med husarbeidet.... c",)

(hadde dette skjedd på mitt vaskerom, hadde hun ikke ramlet ned i en haug med stryketøy, men en diiiiger haug med skittentøy..... c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...