Gå til innhold

Noen som ikke er lei ennå??


Bigga, Matta og lille banan

Anbefalte innlegg

Har 4 uker igjen i morgen og koser meg stadig like mye med en stadig voksende mage :) Elsker å kjenne spark og hikk i magen, og håper snuppa vår blir der inne litt lenger :) Ikke misforstå, gleder oss VELDIG til hun kommer og da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det helt greit gjennom hele svangerskapet, derfor synes jeg godt at gutten kan bli der han er til i hvertfall en dag eller to før terminen. Da rekker jeg å bli ferdig med eksamener, og kan kose meg sammen med lillegutten, uten dårlig samvittighet fordi jeg burde lese, hele sommeren:-)

 

Men begynner å merke veeeeeldig mye til han, det er press både oppover og nedover, og stadig dunking i ribbena og hakking i navlen... Ska bli litt deilig å slippe salsa i magen hver gang jeg skal sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det fint jeg også :-) 34 dager igjen nå. Er litt sprengt rundt navlen, men ellers føles det ikke ut som om jeg skal sprekke. Babyen er forholdsvis rolig. Ingen harde spark, men masse romstering. Ribbena mine har overlevd sålangt :-) Bekkenet går det bra med når jeg holder meg relativt rolig, men klarer å jobbe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lei av å gå gravid, men forferdelig lei av alle plagene... bekkenløsning, masse kynnere, tungpusten etc.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 11 dager igjen til termin og jeg er ikke lei enda jeg heller! Jeg virkelig stortrives med å være gravid, blir fortsatt like fascinert av alle bevegelsene i magen min, kan sitte og se på magen i timesvis, hihi! - vår lille datter ligger der inne og vokser og gror - et produkt av mannen jeg elsker og meg selv - kan det bli mer fantastisk??! :) Jeg har hatt et fantastisk svangerskap - til tross for mye kvalme i begynnelsen, at jeg fra uke 27 ikke kunne gå pga bekkenløsning (er mye bedre nå etter at hodet festet seg), MYE halsbrann og andre småplager som alle får. Har bare tenkt positivt hele veien, og at alle vondtene er verdt det! Har også verdens snilleste og tålmodigste kjæreste som virkelig gjør alt for meg. Jeg kommer nok til å savne magen litt, men å! som vi gleder oss til å treffe lille vidunderet vårt! :) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein fantastisk tråd! Har sakna denne litt, har nesten følt meg litt unormal sidan ting faktisk er så bra!

Har 15 dagar att til termin, og stortrivst med magen. Det gjer sjølvsagt litt vondt no og då, og eg har ikkje supermasse energi lengre, men det er framleis DEILIG å vere gravid :)

 

Men føler jo på meg at no kan det skje nesten når som helst, og har litt kjensle av at chiquitin kjem litt før termin. Spanande tider framover for oss junijentene no altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 dager igjen. Bekkenet har blitt bedre! Så nå har jeg bedre enn sist jeg skrev inn her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt topp jeg og fortsatt, sliter litt med bekken og masse nedpress... men synes det er herlig å kjenne frøkna romsterer og koser seg i magen. Hadde litt "mensensmerter" her en natt og litt i går... men det har gitt seg nå, så hun blir nok inne litt til.

Nå er det ut på shopping i byen, siste rest til sykehusbaggen!!

ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på min 2. dag overtid. Er ikke lei av å være gravid, er nok mest lei av å kjenne etter tegn. Prøver å la være, men er første gang og har egentlig ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter.....

Glerder meg vanvittig til lillejenta kommer så pusler med små koslige ting til rommet hennes, klær osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...