Gummelillan Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Nå er det så lenge siden sist jeg tittet inn at jeg vel blir sittende her for å oppdatere meg! Har hatt det bare så alt for travelt, både på jobb og hjemme. Men i kveld har jeg tid. Ungene er i seng og gummismannen på byen med gutta. Så NÅ skal det dibbes. Hvis det er noen her da...? Hm. Spørs om det ikke blir maaaange gjentagende nick her når nestemann logger seg på ;-)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 som du så,så har jeg vært fraværende hele dagen.=) men nå er jeg her.har bretta opp arma.her skal det dibbes,hehe
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Hei igjen, vet du... Jeg skylder deg 2 kr. fortsatt. Jeg er ikke så glad i gjeld.....jeg.... Men mulig du klarer deg uten de 2,- om enn så lenge. Jeg kan sette de inn på en konto (pm) eller så kan du få 2,- når vi en gang møtes igjen. p.s. Jeg ligger ikke søvnløs pga. dette altså. Jeg kommer nok til å henge rundt her i kveld, mannen min er på huset å jobber. Flinke mannen min.
Tiggywinkle Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Hei, hei. Jeg er her også nå. Mannen ser fotballkamp, barna sover og jeg venter på gjester fra vestlandet. Flyet lander sent å jeg har god tid:-)
Maud Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Jeg er innom bare i rykk og napp, men er glad for å se nicket ditt i hvert fall. Masse dibbing og lang tid foran PC'en er ikke forenelig med formen for tiden, men jeg følger med sånn innimellom :-)
Reveenka Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Hyggelig å se deg igjen! Jeg er også her inne litt til og fra om dagen, så nå har jeg tatt meg en liten dugnad for å lese og svare på innlegg c",)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå