Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Min samboer og jeg vuderer 3D....ser spennende ut, men er det noen som har erfaringer å dele? Hva koster det?
Anonym*Gullklump* Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg og samboer kan anbefale det på det sterkeste.. Vi har fått se vår lille Thobias på en helt annen måte enn vanlig 2d.. Vi var hos kvinnedoktoren i tønsberg kjempe flotte mennesker men det finnes jo flere klinikker som har.. pris ligger vel mellom 800-1500kr, vi betalte 800 og fikk dvd med masse bilder og tre små film klipp og den er nydelig lagt til hos dem med musikk og alt.. ser du på profilen min kan du se noen bilder fra våres.. vi var jo tidlig allerede i uke 16 men har lyst tilbake både jeg og samboer:o) Lykke til........!!!!!!!!
M&MH Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Jeg kan skrive under på Tes sin, for jeg har også vært hos kvinnedoktor i nøtterøy(ikke helt i tønsberg bare sånn til info:-P) Vi fikk med 4 videoklipp og 18 bilder. Det var en helt fantastisk opplevelse å være der, du føler deg utrolig velkommen. Det blir satt av en halvtime til hver, men vi var der i 50 min. fordi jenta ikke ville samarbeide! Jeg fikk til og med sjokolade for å vekke henne:-P hihi Skal tilbake dit neste uke fordi vi var der litt tidlig, og vil gjerne ha litt bedre bilder!(også spanderer mamma da:-D) Anbefaler å vente til ca. 26 uke.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Hvor i Tønsberg eller på Nøtterøy var dere? Foreldrene mine bor der og vi er der ofte...kanskje gå dit?
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 jeg var på majorstua, og det var veldig bra. Har bilder liggende under nicket mitt om du vil se
M&MH Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Tja, altså akkurat hvor vet jeg ikke:-D men det var i Nøtterøy iallfall. Gå inn på Kvinnedoktor.no å se der. Står sikkert adresse og sånn det:-)
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Gjorde 3 D da jeg var gravid forrige gang og kommer definitivt til å gjöre det denne gangen også. En stor opplevelse! Gjorde det hos Dr Molnar på Majorstueklinikken. Det kostet 1200 kroner!
minibolla Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 gøril babyen din var så vakker:) hvilken uke tok du 3d i?
Gøril og Jesper :) Skrevet 26. mai 2007 #9 Skrevet 26. mai 2007 tok 3d-ul i uke 27 jeg. Var først dit i uke 25, men da lå han så ekkelt til at man fikk ikke noen bra bilder. Så vi fikk komme tilbake på gratis time noen uker senere, og da fikk vi fine bilder Det synes jeg var litt av en service
Fridulf Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 ANBEFALES! Sjekk profilen min eller disse linkene for bilder http://www.christian-slater.com/frida1.jpg http://www.christian-slater.com/frida2.jpg http://www.christian-slater.com/frida3.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå