Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Velger å vere anonym siden jeg har noen kjente her og jeg vet jeg er hormonell og sutrete nå.... Kompisen til kjæresten min og søstra har invitert til innvielse fest på hytta deres, og flere andre kompiser av han er inviter, med damer...men ikke jeg nei, fordi vettu hva, fordi jeg er gravid....wtf!! Ja jeg er gravid og kan ikke drikke, stor og feit er jeg også, men er det virkelig grunn nok til å ikke invitere meg? han synst ikke det passet seg med gravide der oppe.... Så her ligger jeg da på sofaen hjemme med hormoner i kok og tårene løst for jeg er ikke så happy for at sambo er på tredagers fylletur på hytta med mange single damer og mye sprit...... og det som iriterer meg er at ho som ble mamma for 3 uker siden ble invitert.....men ikke ho som er gravid...... de skulle vist bo på hytta til mora hennes med barnevakt, men skal jo vere edru hun også, og det er ikke verre enn at vi kunne sove på hotellet... frister meg faktisk å ta bilen å kjøre opp og bestille hotelrom, for jeg blir gal av alle hormonene av å bare ligge her å iritere meg! tror jeg trenger noen til å roe meg ned....føler meg litt smågal...
Luans mamma Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Da hadde jeg også blitt forbanna! Men mest av alt hadde jeg blitt forbanna på sambo, som dro på 3- dagers fylletur UTEN deg!!! Hva er det for noe da??? Synes ikke han det var rart at du ikke ble bedt? Man kan vel være med på fest, selv om man er gravid? Du sier jo selv at du hadde orket det. Han hadde ALDRI fått lov til å dra på 3 - dagers fylletur, hvis det var min samboer i alle fall. 1 kveld er greit, men ikke 3 dager!!!!
MAHG Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Dette var dårlig gjort. Skjønner godt hva du føler nå!!! Enkelte mener at når en er gravid så kan en ikke avgjøre selv om en vil være med eller ikke. Jeg synes også at samboen din godt kunne holdt seg hjemme. Føler sånn med deg!!!!!!
Bdancer Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Dårlig gjort av samboeren din å dra uten deg!! Han burde ta deg med eller la være å dra selv. Og gi beskjed om at han ikke kommer fordi du ikke er invitert. Jeg synes du skal dra opp dit!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Det verste er at sambo føler han gjør meg en tjeneste ved å dra....fordi da har jo jeg huset for meg selv og kan slappe av hele uken......ååå så heldig jeg er....NOT! Han synest også at han må få dra på tur, for oy stakkars han må jo snart vere edru i mange helger på rad siden det om ikke så lenge er tid for fødsel..... og da skal han vere edru, han lover... (som om det ikke er å forvente!) Har prøvd å få han til å vere hjemme men han ble sur som en treåring som ikke får lørdags snopet sitt..... for jeg skal vere den siste som skal fortelle han hva han skal gjøre..... har et ørlite håp om at hvist han får rast fra seg nå så er han "fornøgd" solv om dette ikke blir siste helgen, neste helg er jo det øldrikking og paintball med jobben....yey.... enda en helg hjemme alene...... dette er ikke lurt å gjøre mot en hormonell gravid kvinne....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Synes du skal prøve å heve deg over dette, i alle fall er det typen din som gjør noe galt her, han burde ikke dratt når du ikke er bedt. Han burde blitt fornærnet nok på dine vegne til å bli hjemme. At venner ikke synes det er like gøy med en "festbrems" som ikke drikker og husker alt, får du bare innse er ganske normalt, har opplevd det selv...
jentebabymom Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 fy flate da hadde det tørna for meg... forstår deg godt!
Love my kidz Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 For å si det sånn.. MIN sambo hadde aldri fått dratt på en slik tur uten meg, ikke pga damene der, men av prinsipp. Man ber ikke bare en i et par, man ber begge, og så er det opp til dere å velge å dra. Mannen din skulle absolutt valgt å IKKE DRA!!!! Så føler med deg jeg ja, men skjønner ikke hvorfor du ikke sa ifra til ham før han dro?
Love my kidz Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Formulerte meg snålt i siste setning.. skjønner jo at dere hadde en diskusjon om dette før han dro. Det jeg mente er at du burde fått frem budskapet i hvor dårlig gjort det var av ham å velge å dra. Er visst en kar som må mates med teskje dette?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #10 Skrevet 25. mai 2007 joda har prøvd å gi det med teskje siden han fikk invitasjonen, men hver gang så har han blitt pottesur og forlatt rommet fordi han ikke vil snakke om det, har faktisk vert sånn at han har lagt seg på stua fordi han ikke vil høre snakk om det, jeg må bare finne meg i at han er invitert og ikke jeg.... Og siden kompisen hans synest det ikke passer seg med gravide damer der oppe, så får jeg vere hjemme, han skal ivertfal opp dit det er sikkert, for han ble jo med meg på 3D UL til Bergen forrige uke, og han var til og med på IKEA i noen timer.....så dette måtte jeg unne han.... har til og med sagt at han må få litt "fri" han også, og at det er ikke han som er gravid..... det verste er at jeg føler at jeg har lyst å gjøre en slags hevn, ikke noe slemt noe, men noe som gjør at han får litt dårlig samvittighet.....men det virker som om alt preller av som vann på en gås.....grrrrrrrrrrrrr.
Ikkelektuell Skrevet 25. mai 2007 #11 Skrevet 25. mai 2007 Oi, måtte han bli med på UL og se sin kommende sønn/datter? STAKKARS ham... Jesus, for en fyr. Høres ut som han er ganske ung? Skjønner godt at du er lynende forbanna.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #12 Skrevet 25. mai 2007 det verste er at han er nesten 30......mannfolk! prøver å ringe nå.....få snakka med han, men han tar ikke telefonen! skal gå å prøve og legge meg nå, men blir nok ikke lett å sove nei :/ at han ikke skjønner hvordan dette går inn på meg!
Bdancer Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 What the F.....!!! Han er jo også gravid på en måte, dette er man 2 om! Han fortjener ikke å bli pappa om han ikke har lyst til å dra på UL og se SITT EGET BARN! Sorry men det mener jeg altså. Jeg synes virkelig synd på deg som har en så egoistisk mann som ikke tar noe ansvar. Han ser sikkert på denne turen som en guttetur med sine kamerater. Men det er jo ikke det det er, hvis de andre har blitt bedt som par. Hadde det vært en tur sammen med kameratene hadde det vært helt greit (ikke fordi det ikke er andre damer til stedet, men fordi da skulle du uansett ikke vært bedt...hvis du skjønner forskjellen). Og det med at du ikke stoler på han med andre damer...hva slags fyr er han egentlig??? Skal dere ikke ha barn sammen? Betyr ikke det noe for han??
beibiboom Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 VIS HAM ALLE DISSE SVARENE!!!!! Det hadde jeg gjort, for å vise at det er HAN som feiler noe her, og ikke bare du som er hormonell... Blir skikkelig forbanna selv jeg nå!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Min samboer hadde heller ikke fått dra på en slik tur. Han burde i det minste forlange at du også ble invitert!! Han virker umoden spør du meg.. For oss er det slik av VI er gravide, dvs. ikke alkohol på noen av oss (med unntak av spesielle anledninger, tror det har vært 2 slike der sambo har vært i 40-års lag + hjemme alene ei helg). Synes det er en selvfølge at han ikke sitter å drikker nå som jeg ikke kan. Jeg hadde ikke blitt noe godt humør av det nei, vi tar oss en Munkholm når lysten kommer;-) Vi har god nok tid å nyte alkohol i fremtiden - SAMMEN.
9nah Skrevet 29. mai 2007 #16 Skrevet 29. mai 2007 det er det verste jeg har hørt!!! Sykt dårlig både av de som har droppet å invitere deg, men enda verre gjort av samboern din som drar!!! Da hadde jeg grått som en mann!!
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #17 Skrevet 29. mai 2007 Nei ærlig talt, dette er jo bare fælt! Stakkars deg, skjønner godt du holder på å bli smågal, jeg hadde vært innlagt for lengst... For en diskriminering av gravide! Ja det var jo forferdelig grusomt for han å være med på BÅDE 3d ul og ikea tenker jeg. Hjelpes meg! Han høres virkelig ikke ut som han er helt klar for dette. Jeg unner kjæresten min en fest i ny og ne men ikke å reise bort på flere dagers fylletur. Det har han ikke lyst til heller, vi snakket en del om dette før jeg ble gravid og vi var enige om at hvis vi skulle få barn måtte livet forandre seg. Off , jeg håper du finner ut av det og om det virkelig er verdt det å være sammen med en sånn mann. Tenk på hva som er viktig for deg og babyen og hva du ønsker. Du fortjener garantert bedre enn dette! Trøsteklem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #18 Skrevet 29. mai 2007 Velger også å være anonym. Kjente det begynte å koke da jeg leste! Både for det vennene dine gjorde (det er bedre å gi deg sjansen til å si nei, enn å ta det valget for deg for h******), men vel så mye for det mannen din gjorde! Umodent og uempatisk! FY **********æææh! Minner om sånn min var for noen uker siden; Kjærsten min hadde en stygg tendens til å gå ut i helgene, og bare forsvinne sporløst til neste dag, utilgjengelig på mobil. Han sovna på sofan til kamerater og kom seg ikke hjem, mente han (greit, den tror jeg på). Greit en gang, det får heller gå (gav ham en sjanse), men da det skjedde 3. helga på rad kokte det over. Jeg reiste til hytta med min søster, og gav ikke annen beskjed enn at jeg hadde gått, og visste ikke når jeg var tilbake. Slik smaker egen medisin. Vi hadde telefonkontakt da jeg var borte. I hvertfall på slutten. Han tok hintet. Jeg kom tilbake 4 dager senere. Da lå han flat. Nå har vi det fantastisk! Vis ham på et eller annet vis hvordan det er for deg. Han trenger å vite det!! Sett ham på plass! Han skal tross alt bli far, dere skal være en familie... Putre videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå