Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Er 37+3 i dag og syns det er litt rart. Er det like normalt å ikke kjenne hikking som å kjenne det?
Marolla Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Har tenkt på dette jeg også. Er 38+6 og har ikke kjent ett eneste lite hikk. Glemmer hele tiden å snakke med legen om dette.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 I løpet av hele svangerskapet merka jeg hikking to ganger, så hvor normalt det er vet jeg ikke... Ingen vits i å bekymre deg for såntno.
Solskinnsjenta Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Har ikke merket hikking, men jm mente ene tvillingen hikket når hun målte hjertelyden. Så kan godt hende babyen din hikker selv om du ikke merker noenting
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg skjønte ikke før ikveld at det kanskje var hikking jeg kjente jeg.... Synes babyen har vært "veldig aktiv" til tider, men ikke tenkt noe mer over det. Da har magen hoppet litt opp og ned, men ikke rytmisk sånn som når vi hikker. Men idag skjønte jeg at dette muligens kan være hikking? ..... Jeg er i min 30 uke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå