Gå til innhold

Mai: Gravid igjen!


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er også gravid igjen og har termin i januar. Så morsomt. Da sees vi sikkert på bim-januar 08 også :-)

 

Foreløpig er jeg anonym, har ikke fortalt det til så mange enda, og jeg kjenner flere her inne som vet hvem jeg er.

 

Hvordan er formen? Har du overskudd nok til tulla? Jeg har det fint, litt trøtt, men ellers bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg og! Ja, er ikke så veldig aktiv her inne eller på bim januar 08, men stikker innom av og til iallefall!! Det var artig! Joda, formen er så der. En del kvalm og trøtt, men kjenner energien kommer sakte men sikkert tilbake nå... Jobber i bhg, så jeg er foreløpig 100% sykmeldt. Ikke så godt når man går og er stadig kvalm og brekker seg og være tilgjengelig for 20 5 åringer og skulle være mamma for en 1 åring på kvelden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Ja, jeg også!:-) Så da jeg logget meg inn at det er 200 dager igjen til termin... Var forsåvidt planlagt her også, men hadde ikke forventet at det skulle skje, for hadde ikke fått mensen tilbake - men den lille spiren er absolutt velkommen:-) Kunne ikke helt skjønne at jeg virkelig var gravid, men har vært på tidlig ultralyd for å se hvor langt jeg var på vei og da så jeg en liten krabat som levde inni der:-) Så da blir det ca 19,5 mnd mellom mine to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en fra før mai-gutten min ble født. Mellom de 2 er det nóyaktig ett ár og 40 dager :o) Og det gár sá bra sá - for min del har det ikke vaert noe mer jobb med to enn med en. Og ná leker og sláss de sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

er også gravid med nr 2 :-)

snuppa kom 6 mai 06 å termin på gutten vår er 26 september 07. hun er nesten 17 mnd når hun blir storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Så hyggelig for dere alle! :) Vi har så smått begynnt å diskutere nr 2. Jeg gleder meg til å være gravid igjen, men det blir vel ikke før i juletider at vi satser for fullt.

 

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...