Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Er bare 5uker på vei - men har ofte litt vondt i magen... Særlig om morgenen... Tenker med meg selv at dette er vanlig pga alt det som skjer der nedi, så er ikke bekymret. Bare lure på om det andre og som er litt plaget av dette. Er og mye småkvalm - men det vett eg e vanlig!!;-)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 hei, er også 5 uker på vei og har vondt i magen spesielt på venstre side. På siden min stod det at det var vanlig akkurat på denne tiden i sv. skapet. Det var en lettelse å lese.. man blir jo litt nervøs. lykke til videre:-)
to små og ferdig :-) Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Hei! Jeg hadde det i møtt første svangerskap, og har det nå også. Er i uke 5. Tror det er helt normalt da embroyet holder på å feste seg :-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 jeg er i uke 9 og har vondt ennå!! det er livmora som strekker på seg:) helt vanlig, men det er ubehagelig ja!!
MMM Baby Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Godt å lese disse svarene. Har lurt på det samme selv. Er seks uker og hadde knip der nede i går. Var sikker på det gikk skeis, men her er det mange som opplever det samme. Så det er en trøst..... Lykke til Anonym. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 hehe ja d er normalt. . å jo lengre du kommer på vei jo mer stkkninger vil du kjenne, må huske på det at ett svangerskap ikke er smertefritt vettu;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå