Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg var ute på tur med hunden min i sted. En fin labrador på 18 mnd som lekte med noen andre hunder. pluselig løp hele bølingen i meg i en rasende fart, og der lå jeg på bakken, tårene spratt, hendene ser ikke ut og store skrubbsår på ene kneet og hoften. har bekkenløsning i tillegg, sitter nå i sofaen hjemme - kommer meg ikke av flekken og min kjære har glemt mobiltelefonene hjemme. Beklager måtte bare klage litt, har det ikke helt bra nå.
Marolla Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 *Stryke deg på håret og si: så så... Det blir nok snart bra igjen*
Love my kidz Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Nææh, så ekkelt! Hørtes jo både vondt og skremmende ut dette. Bra du har oss da, det hjelper som regel å få dele det med noen. Bare husk at babyen i magen sikkert har det bra da, den ligger jo såå godt beskyttet. Men mor skal jo ha det bra hun også.. så gir deg en klem jeg =)
minime<3 in belly Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Det er snakk om å være max uheldig da. stakkars deg.... Håper kjæresten din kommer hjem snart og går kveldsturen med hunden deres.... Jeg skjønner godt at du ikke kommer deg av flekken og at du syns litt synd på deg selv.... Det har du all rett til! Lykke til med neste hunde-tur og du bør kanskje unngå at hunden din leker med andre, med deg i nærheten.... Stakkars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå