Gjest Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 kl 8 i mårres begynte jeg på det som skulle være noe lettvint.skulle vaske vinduer og moppe lett over gulvene..ja,jeg starta jeg,men moppinga ble til sofaflytting,for der var det mye morro under.så ble sofaen demontert og vaska,gardiner skulle frem i lyset.men hvor i huleste hadde di tatt veien?? etter å ha rasert soverommets skap,kom jeg på at ...eh....di lå inst og undst nede i kjellern...på det verste rotrommet i huset...så jeg fant noen som gikk.men da måtte jeg søren meg stryke alle fagene,for det hadde jeg ikke gidda da jeg vaska di sist!!! da jeg endelig trodde jeg var ferdig her,og klappa ned på kjøkkenet,så ser jeg at jeg har helt glemt det rommet der.....så var det pån igjen....jeg er dypt sjåkka over meg selv...sånn som dette har jeg ikke gjort på leeeeenge.. ;o) men for en gang skyld,så sitter jeg her med et hus som er rent,lukter godt og kjemisk fri for bikkjepels..men denne gleden varer vel kun til han kommer inn igjen.hmprh... så siden jeg har vært så flink,så har jeg tenkt å spise bare usunt i kveld =) masse god mat,dipp,brus,sjokolade,ååååå appelsiner ;o) "klapper meg selv på skuldra,å puster letta ut" jeg greide det!! ble ferdig til slutt ;o)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Åhhh så flink du har vært goguttklatten. Du fortjene MASSE usunn mat ja, bare hiv innpå!!... Ha en finfin og godtekvalmende kveld;-)
Gummelillan Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Så flink du er!!!! Jeg sitter her i sofaen med beina på bordet i et hus overfylt av rot og hybelkaniner. Har du ekstra arbeidslyst å sende nedover så trengs det litt her altså...
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 flink?? nei,bare ikke helt klar over hva jeg starta med,hehe. en liten enkel ting utarta seg til noe stort...ga meg selv dobbelt arbeid,bare med min glemskhet over hvor gardinene var ;o) kan godt komme jeg gummelillan =) har nemlig tatt meg selv i å ha arbeidslyst..å det må brukes opp.kan ikke fortsette sånn jeg.gubben må jo tro det endelig ble "normal" husmor...det går ikke ;o)
Tiggywinkle Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Her hos meg er det motsatt i dag:-) Jeg er vanligvis veldig ryddig av meg. Klarer ikke sette meg ned og kose meg før det er ryddet og rent. Men de siste dagene har jeg vært så sliten, så selv om det kommr gjester i dag har jeg bare gjort det mest nødvendige. Redd opp senger på gjesterommene og sånt. Nå er det jo ganske rent og pent likevel, men likevel rekord for meg å "drite" litt i det.. Mannen lurer på om jeg er syk;-) Ja kanskje jeg er det. Høres ut som om d har fått gjort mye, nyt resten av helgen. Her kommer snacksen frem når gjestene kommer:-) Men har meg et glass Pepsi Max da....det må jeg.
Gummelillan Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Kjenner til det. Helg er det ikke før alt er rent og ryddig, så hva jeg egentlig gjør i sofaen nå er ikke godt å vite... Flere som er mot normalen for tiden ;-)
Tiggywinkle Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Litt godt også...men bare innimellom altså:-)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 å ja,jeg er veldig mot normalen,hehe. før graviditet å sånt var det vasking å styring til helgene.men så kom plagene,og det ene med det andre.overskuddet har vært borte lenge.så jeg har kun fått gjort det aller nødvendigste.men den uka her,ja den har vært super.fått unna masse =0) å det føles deilig å snart være der jeg var for mange mnd siden ;o) men kjenner rulatoren må frem snart,hehe. pepsi ja..."løper i skapet" hadde glemt den jo!!
Tiggywinkle Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Så godt for deg at er på rett vei:-) Men nå må du ikke overdrive og gjøre for mye, kjedelig hvis du skulle gå på en smell... Pepsi Max ja, det er min store last....eller kanskje gode last...
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #10 Skrevet 25. mai 2007 åh,jeg går på en smell rett som der er jeg,hehe. godt å endelig føle seg så pass som nå. pepsi er min beste last,hehe.hamstra litt i sverige.men den smaker ikke like godt syns jeg...
Travelmor Skrevet 26. mai 2007 #11 Skrevet 26. mai 2007 Du impornerer med innsatsen på heimefronten! Sikkert bra å få ordna gardiner og greier. Brus er bra ting underveis. Følte meg litt brydd i dag da tomgodset skulle pantes. Vi samler opp!!! Som alltid var det min brusdrikking som gav mest poser.....typen lightbrus cola. Har vært avhengig siden 15-årsalderen, men holder meg også unna i lengre perioder. Men det var tydeligvis lenge siden når vi talte opp i dag...... Her skal vi til med lunch, så får jeg se om jeg kan la meg inspirere til et kraftak he,he. Det kunne trengs
Plutseliten :) Skrevet 26. mai 2007 #12 Skrevet 26. mai 2007 Takk for inspirasjonen!! Her skinner huset,bedene ryddet opp i grønnsakshagen er lukt for ugress og hele kleshaugen er vasket og sengene skiftet! Phu...følelsen er god,men rygg og bena verker Nå er det snart grøt og badetid for lille,snille,tålmodige gutten min. Han er en skikkelig B-menneske baby og er snart ferdig med ettermiddagshvilen sin ) Datteren fløy avgårde på kino med venninner og flinke samboer spyler og oljer platting. Blir sååå fint atte. Og imorgen skal vi på hyttetur med 2 vennepar og tilsammen 9 unger Ved sjøen, og krabbesnører og soveposer,grillmat og godt drikke er pakket. Skal bare være borte et døgn?! Men duverden hva man drar med seg..... Og det beste av alt, komme tilbake uten at det er totalt kaos hjemme )
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #13 Skrevet 26. mai 2007 kan noen hjelpe meg ut av denne krisa ???? nå har jeg jammen herja i hele dag å...rommet til jentene fikk oppgradering og vask.det samme med gulvene,nok en gang....skjønner ikke hva som feiler meg.for dette må være et virus!!!! men spør meg om utsiden av huset,og dere får høre et øh.....der har jeg ikke gjort noe,hehe eldste gogutten har vært på kjærestebesøk ;o) sååå fornøyd da.å kjøpt seg hardisk.så han brifer med mer gb enn meg... lille gogutten har styra i hele dag.å det berømmelige beroligenes badet jeg gir,slo feil i dag å,hahah. liggende på magen å plaske,rygg,sitte,stå...hele badet måtte tørkes til slutt.men sovna fort i kveld ;o) er fornøyd etter denne uka jeg.endelig har jeg greid å få unna nesten alt av det som hopa seg opp her.kjennes godt ut det.men rygg og føtter er kranglete ja. nå skal jeg dibbe litt.se hva jeg har gått glipp av i dag da ;o) så sender jeg arbeidslysta videre til andre som trenger den... =0)
Reveenka Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Så flink du har vært! Og to dager på rad også!!!! c",) Er det ikke deilig å kjenne at du endelig har fått igjen litt overskudd, da? Det har du jammen fortjent, syns jeg! Så får det heller være om det kommer noen gader hvor overskuddet ikke er like fremtredende.... Da kan du hvertfall si til deg selv at du vet at det vil komme igjen - oftere og oftere ettersom den lille attpåklattgullgutten blir større, og alt det vonde kommer litt på avstand ..... Ellers kunne jeg godt trengt litt sånt overskudd her jeg også, nå - send det du ikke trenger til meg, da! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå