Morango 29.05.2007 Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Lurer på dette fordi jeg sitter å lager førsteutkast til invitasjoner og spekulerer på tekst og informasjon om dåpsfeiringen.. Er det vanlig med å skrive på en dato for svar utbedes? Eller skjønner folk at de må si i fra.. Hva er deres erfaringer og hvordan har det funka med tilbakemeldinger på invitasjonene? Takk:)
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg lagde selv innbydelser til vesla sin dåp 20 mai, og på dem skrev jeg : Kjære................................... Vi har den store glede av å få invitere deg/dere til (barnets navn)barnedåp. 20 mai 2007 Dåpen finner sted i (kirkas navn) kirke kl................ Etter kirkeoppholdet vil det bli en liten sammenkomst hjemme hos oss. Her vil det bli servert smørbrød, kake & kaffe. Adressen hjem til oss er: (adressen til oss hvor vi skulle ha selskapet) Tlf: (deres tlf nummer slik at de kan nå dere) Vi ber vennligst om tilbakemelding senest 18 mai dersom du ikke har annledning til å komme. Og det var kjempegreit, for da ringte alle som ikke kunne komme før 18 mai og sa i fra, slik at vi fikk planlagt alt med matmengder osv... Så det er ikke uvanlig å skrive en "senest innen dato" på innbydelsene
Gjest Ut på tur Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Vi må ha en svarfrist sånn at vi vet hvor mange som skal ha mat og plass så vi kommer til å ha en dato for svar ...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Vi har også satt en frist til å si fra hvis de ikke kan komme. MEN folk e så søkke sløv at dæm overholde ikkje fristen *frustrert*
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Vi skrev gi beskjed om dere ikke kommer. Men i etterkant skulle jeg ønske jeg hadde bedt de si fra om de kom også. Da hadde man vært helt sikker på hvem som kom. (når man er mange naturligvis)
Bellen^2 Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Vi sate på dato for s.u. da vi sendte ut invitasjoner til navnefest. Synes det er greit i forhold til planleggingen jeg
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Jeg ville ha satt s.u. dato. Det kan bli dyrt med avbestillinger / ekstra påmeldte i siste liten.
klar for #2 Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Skrev innbydelser akkurat nå og fant ut at vi kutter ut s.u. Vi vet at alle kommer til koldtbordet og de som er invitert kun til kaffe treffer mamma på regelmessig så de forteller nok henne om de kommer eller ikke. Skal feire på hjemplassen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå