Gjest Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Ser det er noen... Kanskje vi blir en aldri så liten dib-gjeng der nede! Hihi
Prinsesse Leah Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Hei Solskinnsbolla Vi drar også til Alcudia 2.juni (fra Trondheim).
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Drar fra Gardermoen vi da. Tenkte jeg skulle begynne å finne fram ting så vidt nå. Første gang vi drar med barn (1 år), så det blir nytt for oss. Gleder oss sinnsykt masse! Kanskje vi sees, for dere skal ligge på samme hotell som et vennepar av oss, men de kommer ikke før 3 dager senere.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Vi reiser 3 juni.. flyet går kvart over 4.. Reiser med dattern min på 9mnd og venninna mi og dattern hennes på 6mnd
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Nå nærmer det seg avreise dere! Noen som har fått reisefeber enda eller? I dag har jeg skrevet huskeliste, og dæven, lista til lille snulla ble dobbelt så lang som vår... hihi
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Gleder oss veldig.. Nesten ferdig å pakke bare litt mat til lillemor og toalettsaker som er igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå