Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Har fått en liten hemoroid i baken og har full panikk for å gå på do og bæsje! Dere andre som har dette er det veldig ubehagelig og vondt å gå på do da??? Den har sikkert vært der en stund uten at jeg har merket det, men nå når jeg vet er det verre...
spireliten Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Har ikke hatt det selv enda. Bank i bordet, men vet at det skal gjøre veldig vondt å gå på do ja. Kan blø også ved avføring.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Kan være plaget selv, ja. Er avføringen veldig hard kan det gjøre vondt, den sprekker/får rift og det kommer litt friskt blod på papiret. Ellers kan du smøre med litt vanlig krem og "dytte den litt inn". Det finnes også en spesialkrem på apoteket, men har aldri prøvd den.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 jeg har selv vert operert for dette.hadde to tette sv.skap å det førte til at jeg ble så plaget.hadde konstant smerter siste tiden før operasjon.får reseptbelgate stikkpillere hos legen din,noe som hjelper.men har også en salve på apoteket (ikke respetbelagt) som ehte alcosanal.den kan jeg anbefale.virket veldig bra på meg!håper det går bra,å lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå