Gå til innhold

Er så sliten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har de siste ukene vært så utrolig sliten! men det er vel kanskje bare slik det skal være:) men...jeg er også litt "skjelven", kaldsvetter litt...feber følelse uten feber på en måte, føler meg veldig slapp hele tiden..noen andre som har hatt det slik? blir litt bekymret...9 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempesliten og trøtt jeg også. Svetter bare jeg tenker på å røre meg. Feberfølelsen kjenner jeg igjen. Flere kvelder er jeg brennhet i fjeste. Jeg er bare 6 uker jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Bena skjelver bare jeg skal gå opp trappa.Hadde legetime i dag, og satt på venterommet og kaldsvettet trodde jeg skulle svimme av pga anstrengelsen. Tok blodprøver og urinprøve og alt var normalt.

Skal prøve akupunktur mandag og se om det hjelper. Alle sier at du er jo ikke syk, men gravid. Jeg føler meg faktisk ganske syk! Er bare så lei å høre den frasen. Gleder meg til jeg begynner å føle meg bedre så jeg kan nyte graviditeten. Det er jo vært det ! Er 8 uker på søndag. Håper du føler deg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles ut som jeg er syk. Fryser og svetter. Konstant vond i hode, og ufattelig sliten. Skikkelig trøtt og irritabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og er fryktelig trøtt og slten, og MÅ sove ihvertfall én gang i løpet av dagen. Kjenner også igjen kaldsvettingen - har hatt noen "bølger" hvor det kjennes ut som blodsukkeret er helt på bånn, skjelver og kaldsvetter og kjennes ut som at jeg er rett ved å svime av. Godt det er flere - kjennes litt ut som en ille dagen´derpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...