Marolla Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Hurra! var gått ned 1,5 kilo på 10 dager. Da går det riktige veien heldigvis. 10 dager igjen til termin. Fikk også bekskjed om at jeg maks skulle gå 14 dager over, mest sannsynlig mindre enn det siden ungen mest sannsynlig er stor.
Solskinnsjenta Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Så bra! Ikke gøy å gå rundt med elefantføtter... Får håpe at knøttet bestemmer seg for å komme snart da, slik at du slipper å gå så lenge og vente =)
Marolla Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 Maks 24 dager igjen. Bonus om h*n kommer før. Har begynt å kjenne noen sammentrekninger i underlivet, men siden jeg ikke har hatt en eneste kynner nesten, så regner jeg med at det ikke betyr noe. Må vel ha noen dager med kynnere jeg også før moroa starter.
superhappy32-guttemamma Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Hvordan har du klart å kvitte deg med ødem? jeg synes også det er plagsomt å gå med elefantanklerog føtter, vondt for å knytte neven har jeg også. Gode tips?
Marolla Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2007 Lite salt, sitte med bena høyt. Masse vann og mye epler. Har visst gjort susen.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har gått ned 4 kg vann på en uke nå.. livet er verdt å leve igjen! Drikker mye vann og bruker støttestrømper. Anbefales på det sterkeste. Spiser ikke mat som er veldig salt heller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå