Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 spise litt god mat, tar med lille rosa og eldstejenta, hormonbomba skulle på farta i helgen. Så skal vi kose oss, slippe å lage maten selv, handle digg og dra hjem og sløve på sofaen:-) Perfekt fredag:-) Ha en fin kveld jenter:-)
gammel røy Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 He, he- blir noe lignende her- riktignok uten sjokoladen. Kos dere!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 Takk i lige så - men ærlig talt da - UTEN sjokolade........så utrolig trist da;-) .........og forresten, så har jeg for andre gang på to dager vært inne og skrevet på krangle............tror jammen jeg har blitt en kranglefant jeg;-) Som er glad i sjokolade vel og merke........sikkert derfor jeg er så lite sint ellers......men nå har jeg ikke spist det på en stund.......SÅ DET SÅ!!! ;-)
gammel røy Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 vel, du krangler ivertfall inne på krangle- ikke på skravle som så mange andre. Det med sjokoladen får vi se på , gubben har værre sug enn meg...
Gummelillan Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Håper dere har hatt en flott ettermiddag/kveld. Her har jentene og jeg lagd pizza, badet og nå ligger tre søte små rosa prinsesser i hver sin seng og drømmer søtt ;-)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 håper dere kosa dere masse =) selv er jeg klar for den store "gaven" til meg selv i kveld.men først skal ungene få sitt,og så i seng.jeg skal nemlig ha en kveld i gostolen med fred og ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå