dritgrei hei hei! Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 jeg er så ufattelig sliten, kjempesvimmel og slapp og rar... grusomt å være sånn, jeg kjenner meg ikke selv igjen og jeg blir redd av det. Heldigvis har jeg verdens beste mann.... og akkurat nå gjør han alt... det er deilig! Men... kan dere ikke si at det går over? at jeg ikke alltid kommer til å være trist og sliten og svimmel. Hadde jeg bare vært trist og sliten, men jeg liker ikke å være så svimmel i tillegg.... og nei, jeg er ikke gravid ;-) ..... bare trøtt sikkert.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Kjære deg, det går helt sikkert over, men har du vært hos legen og sjekket? Siden du er svimmel, så høres det nesten ut som om du har for lite av vit/min kanskje? Ville tatt en tur for å være helt sikker og passe på å ikke bruke energien din på ting som ikke er så viktig:-) God bedring til deg fra meg:-) Go`klem fra
gammel røy Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Kanskje det er greit å komme seg til lege å ta en sjekk? Kan jo være noe enkelt som at du har en eller annen mangelsykdom (jern etc.) eller hormoner. Kan lett skje etter at man har ammet i mange måneder. Var på reise da jeg var tenåring og levde på mc.donalds o.l. resultatet var at jeg rett og slett ble slapp, gråt masse og kranglet så busta føyk med reisepartner. Dersom du går til legen kan han ivertfall få sjekket at noe ikke er galt slik at du ikke trenger å være redd. Men noen ganger er alt bare tungt. En liten vår-depresjon kanskje? Men nå er det helg, kanskje du kan unne deg et langt bad, en hårklipp, lese en god bok, sove lenge i morgen tidlig. Flott å ha en mann som stiller opp!!
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 huff da vennen.jeg kan skrive under på at det går over.men kom deg til lege å få tatt noen prøver. slett ikke morro å gå slik nei. god bedring.slapp av masse i helga nå da =)
Ronja65 Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Stakkers deg. God bedring. Sier som de andre. Kom deg til legen. Det kan også være en liten virus på balansenerven. klem
Gummelillan Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 NÅ ble jeg redd og bekymret for deg lille venn! Tror jeg gjentar som de andre - kan du ikke være så snill at du tar deg en tur innom legen? Sånn for sikkerhets skyld. Hadde du bodd her skulle jeg ha stukket innom med litt energigivende mat og en diger smoothie. I stedet får du få en stoooor virituell klem med et stort ønske om at du snart er back to normal igjen. Men du, lov meg at du ikke stresser med å bli bra da. Ting kan da tid!!!
Tiggywinkle Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Ta deg en tur til legen, du. Ikke noe kjekt å gå sånn. Men hvis du er trist uten at du vet hvorfor, bør du ta en prat med legen din...eller kanskje noen andre som kan hjelpe deg. Man skal ikke ta lett på slike ting... God bedring og god klem
peonererfine Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Jeg vet hva du går gjennom, iallefall det med svimmelheten. Tok blodtester hos legen, alle kom ut fine. Gikk til kiropraktor og fikk løst opp i ryggen, som var veldig stiv. Det kan være slik at hvis man har mye å tenke på/litt deppa e.l over tid, så kan det sette seg i kroppen, en kan bli stiv i nakke og rygg, og dette kan påvirke balansenervene. Jeg har fått hjelp av kiropraktor og massør (en gang i uka i 4-6 uker). Snakket også 'ut' med en homeopat som ga meg et naturmiddel. Kan også være hjelp i å snakke med en terapeut eller coach. Nå ramser jeg opp mye her som kan være til hjelp, men dette har vært god hjelp for meg. Var så svimmel at jeg sjangla til tider, kunne ikke kjøre bil mm. Lurt å ta tak i dette hvis det varer - det går over med hjelp! Lykke til.
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2007 Hei Jenter, så snille dere er! Jeg har tatt blodprøver på allslags greier, og alt er helt fint, men som peonererfine sier, så har osteopaten funnet en hel haug av ting i rygg og nakke og bekken. men homeopatpreparater - kan en homeopat hjelpe meg/oss? i natt har jeg sovet nesten tolv timer, og det var deilig! Jeg heier på DRITGREIPAPPAN!!!!!!!!!!
Plutseliten :) Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 Ikke godt å føle seg sånn...tappet for energi og svimmelhet. Kropp og sjel henger sammen i et skjørt samspill og påvirker hverandre. Jeg fikk masse hjelp av en psykomotorisk fysioterapeut da jeg slet etter å ha fått stilt en alvorlig kronisk lidelse. Fikk også hjelp til å rydde opp i masse gammelt gruff som hadde satt seg både i nakke,skuldre rygg og...legger?! utrolig godt å kunne få"tømt" seg til en nøytral ikkenær person som samtidig ser hvor det man sliter med trykker på kroppen. Massasje,samtale,øvelser og avslapning. Henvisning får man hos legen ) Håper du føler deg bedre idag og får hentet deg inn igjen. Høres ut som du har en fantastisk og forståelsesfull mann! Nyt pinsesola!
Travelmor Skrevet 26. mai 2007 #11 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har hatt det slik og da hadde jeg virus på ballansenerven. Det gikk heldigvis over, men var ille da det stod på. Det er ellers mange rare virus som går. Sikkert lurt å prøve legen dersom hvile ikke hjelper. Nytter det ikke å nå gjennom første gang, så ikke gi deg! God bedring!
Maud Skrevet 26. mai 2007 #12 Skrevet 26. mai 2007 Hei du, kjære du. Ta deg en tur til legen som de andre forelår. Da slipper du å lure på om det er noe alvorlig galt og du får sjekket ut vitaminnivå osv. Har en venninne som opplevde det samme som deg og hun har blitt sprek igjen etter regelmessige B12-sprøyter. Rart at et lite vitamin kan gjøre så stor forskjell. Kanskje er det noe så enkelt som kan hjelpe deg også? Lurer samtidig på hvor stresset du er av oppgaven som skal leveres? Det å være sliten og trist har vel dessuten plaget deg en stund, har det ikke? Jeg anbefaler deg også en tur til en av mine kolleger. Man skal ikke gå rundt og være trist og sliten i lang tid uten å gjøre noe med det. Stor klem fra Østlandet til deg fra meg. Hvordan går det forresten med oppgaven? Lenge siden vi har hørt noe om den nå. Er det fortsatt syndsbekjennelsen som er tema?
Reveenka Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Signerer de andre over her, jeg! Men nå ser jeg jo at du har vært hos legen uten at fant noe. Men i peioder har jeg hatt det som deg: sliten, svimmel og triswt til sinns. Tror det rett og slett kommer av en travel hverdag, med mange plikter som aldri tar slutt; det være seg skolearbeid, barn, husarbeid, jobb, omsorg for gmle slektninger - og sist men ikke minst: LITE SØVN!!! Tror det siste er det avgjørende, jeg - hvis man over tid sover for lite(og det gjør jo småbarnsmammaer), blir alt tungt, og det er dessuten vanskelig å orke å gjøre det man skal - så gror det ned med husarbeid og ting man skulle ha gjort, og man blir liggende på etterskudd med ting - da melder bluesen seg her, ja. For ikke å snakke om hvor elendig man føler seg fysisk.... Så siden du har vært hos legen, og han ikke fant noe så er mitt råd å sove så mye som mulig(la den greie mannen ta nattevaktene en stund) og spise ordentlig(hvis du ikke alt gjør det). Håper det retter seg c",) Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå