Gå til innhold

Her skjer det noe rart!!!????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden i går kveld har jeg vært sånn innmari rastløs inni meg. Klarer ikke helt konsentrere meg om noe. Klarer ikke ligge å slappe av forran TV, eller finne roen til å sove. Greit nok det. Sovnet i natt, og har bare vært oppe et par ganger, så jeg er utvilt. I dag har jeg hatt litt sånn "harehjerte". Sånn merkelig hjertebank opplegg (vanskelig å sette ord på merker jeg).

Og nå. Satt jeg litt på soffaen, så "løsna" det plutselig. Normal følelse i hjertet, og ikke så rastløs. Og så ble magen helt myk og rar.

Merkelig. !!??? Kanskje noe skjer her:) *håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noe er i ferd med å skje hos deg?? Så spennende!!!

Skrevet

Du har ikke vært nervøs for noe da?

Hørtes nemlig ut som det er nervene dine som har spilt deg et puss. De fleste får nemlig en slik følelse da,bortsett fra magen da,men den kan jo også stramme seg hvis du er nervøs/rastløs...

Skrevet

har faktisk hørt om flere som er skikkelig rastløse og som føder i løpet av noen dager. får håpe det er det samme med deg :-) hehe kanskje....

Skrevet

Kanskje det. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er litt hektisk her i huset nå. Kan nok være en meget logisk forklaring!

Skrevet

Oi jeg er skikkelig rastløs, begynte i går! Hadde en liten blødning i går også... Men sitter her å tvinger meg selv til å ta det med ro, skal i bursdag i kveld og bryllup i morgen, så KAN IKKE føde nå! Men er jeg like rastløs på søndag så skal jeg i gang med vasking her altså!

Skrevet

Men får egentlig håpe at d driv å skjer noe da;)

Skrevet

For spennende. Skulle jo slutte å håpe at ting var på gang jeg nå da, og ta det med ro. La ting skje når det skjer liksom. Og så kommer dette. Ja, ja.... Får bare vente og se om det blir noe mer ut av dette...

Skrevet

Ja, ikke sant. Jeg kan ikke huske å ha hatt det sånn da jeg skulle føde sist. Og da var ting litt roligere i heimen, så den stress teorien kan være fornuftig den altså. Ikke vet jeg, men det kjennes veldig rart. Det er så veldig merkbart på en måte.Hhhmmmm...???

Skrevet

Hehe. Kan jo hende at kroppen din også gir deg noen "morsomme" puff sånn som min driver med nå...

Kanskje det blir bebis på deg i helga?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...