Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Hva er det? Føles innimellom som noen stikker meg med strikkepinner eller noe.. Kommer kjapt og har det ikke hele tiden.
tina 79:) Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Det er hodet til mini som trykker på nerver i bekkenet. Helt normalt, desverre ikke et modningstegn, og fryktelig ubehagelig. (Hadde de smertene i hele går kveld)
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har hatt det hver kveld i to uker nå... Jeg vil heller ha rier;)
minime<3 in belly Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Har lurt litt på det samme selv så det er kjekt å lese her hva det er.... For det er fryktelig ubehagelig og som du sier så kommer det å går... Til de mest ubeleilige tidpunkt... Men men nå begynner det i hvertfall å nærme seg for min del... Jeg har bare 7 uker igjen og det er først nå jeg syns det begynner å bli "plagsomt" å ha den magen... Men gud hvor stor man faktisk skal bli før man er ferdig... hehe he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå