Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper jeg er velkommen og at stemningen er bedre her enn den er på 1. trimester :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei og velkommen hit=)

kan vel si at stemningen er litt bedre her ja=)

Skrevet

Ja selvfølgelig er du velkommen;) ;) VELKOMMEN =) =) hehe

så gøy å endelig være ferdig med 1.trimester;)

Hvordan er formen din da?

Håper du kommer til å trives her på 2. trimester.. =)

Skrevet

Jo, da formen er grei den bortsett fra at jeg har hatt en liten influense noen dager. Kvalmen har avtatt, men jeg merker den allikevel i löpet av en dag! Gleder meg til den forsvinner helt!

Skrevet

hmm? hvis stemningen er dårlig på 1 trimester så kommer vel den dårlige stemningen hit etterhvert da.. jeg mener: folk blir jo ikke på 1 trimester i all evighet? meg bekjent blir de bare der i ett trimester (og ikke det engang)

søren klype.. godt en skal over til 3 trimester etterhvert da

men VELKOMMEN hit da :) her er det hyggelig

Skrevet

Ja det er godt å vite at vi to, stikker over til 3. trimester før de kommer hihi;)

Skrevet

Tror heller det er dårlig stemning på 1trimester pga sa og ma og alle spørsmålene om det.

Man er litt mere safe når man er kommet over til 2trimester

Skrevet

ikke så veslevoksen nå kykling.. hehe neida.. er sikkert riktig det, jeg var så dum at jeg ikke fant 1 trimester før jeg hørte hjemme i 2 trimester så jeg skal nok ikke snakke

*humre*

Skrevet

tror nok du har litt rett der 1marikylling+1nugget+1peanutt=)

er mye sa/ma og blødninger der, i tillegg til sleipe anonyme som hele tiden vil prøve å gjøre livet surt for andre..

Skrevet

Var da sånn da jeg var der å, men jeg orka rett og slett ikke være der så mye..

Nå må vi tenke på oss selv og babyene våre og bry oss så hardt om sure anonyme...*Må de brenne i helvete* hehe

Skrevet

passende straff for en anonym med onde hensikter kan jo være at denne forblir så anonym at ungen ikke kjenner dem igjen

muhahahahaha (og det betyr ikke at jeg er anonym)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...