Gjest Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Er det flere enn meg som skal skaffe seg en liten tattovering som minne om graviditeten og for å "ære" den lille?? Jeg har allerede to tattoveringer da.. Stjernetegnet mitt(første jeg fikk:)) og navnet på min kjære på hebraisk:) De er små begge to. Skal ha en etter bebisen har kommet til verden. Noe som passer til han. Vurderer fornavnet hans på kinesisk(men jeg vet ikke om jeg tør i tilfelle det plutselig står "mora di" istedet.. hehe..). Eller at jeg finner på noe selv som står for betydningen av navnet hans.. Hmmm...
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 javisst:) jeg har åtte tattoveringer fra før av så en for den lille er ett must;) regner med det blir initialene hans og fødselsdato under ene tattoen jeg har på skuldra:)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Kult at ikke jeg er den eneste da:) Går og lurer på hvor jeg skal ha den.... Det skal planlegges nøye;) Første jeg tenkte var igrunnen på venstre bryst(close to my heart),men så fant jeg ut at det ser sikkert ikke så fint ut hvis jeg får flere unger og huden strekker seg og sånt... Vurderer å ha på den andre skuldra mi sånn at jeg har tattovering på hver skulder og en i nakken. Symetri er viktig vettu;) hehe..
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Jeg satt faktisk og tenkte på dette i går tror jeg det var Har lyst på noe, men aner ikke hva.. Har en fra før av i nakken... der er det mulighet til å fylle inn noe INNI den på en måte.. jeghar aldri gjort dette fordi jeg ikke har visst hva jeg har ville hatt... MEN... samtidig føler jeg at jeg ikke kan gi lillegutt den plassen itilfelle det kommer flere.. For da blir jo det "urettferdig"?????
MinteMorKine Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 jeg tenkte jeg skulle tattovere navne på gutten min (emil-andrè) når han kommer tilverden=)) han vil jo uansett alltid være ungen min..
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Kan bli urettferdig å gi en den plassen som er nærmest hjertet ja:) Har også tenkt på det.. Så blir nok skuldra for min del:) Og kommer det en til,så må jeg vurdere hvor den tattoveringa skal:) Kanskje prøve å lage en som kan "linkes" sammen med en ny en hvis/når det kommer enda en liten en:)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 symmetrien er veldig viktig:) har selv en på venstre pupp jeg, den er hel og fin enda selv om puppene har vokst under graviditeten:)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har en sommerfugl i nakken med bokstaven til datteren min i. Føler at jeg vil ha en til lille baby også, men vet ikke hva og hvor.. Jeg har en på korsryggen en i nakken og et tribal på skulderen...kan jo ta noe på den tomme skulderen..symmetri som dere sier..hmmm vanskelig:)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Har også 6 tattoo fra før, der den ene er på latinsk, så det blir nok en til i den stien når mini kommer:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå