#HØYgravid# Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Er nå i uke 32, og siste uken har jeg sovet nesten hver dag på dagtid. (formiddagen)mellom 1,5 - 3 timer. Er det normalt å være trøttere nå på slutten av svangerskapet ? Er nesten dårlig fordi jeg er så trøtt. Hatt mye kynnere og vondt i ryggen i det siste, men syntes jeg er så unaturlig trøtt. Skal jeg å rundt slik de siste neste 8 ukene......blir det ikke noe særlig. Står opp 7-8 hver dag og er i seng mellom 22.30 og 01.00 hver dag.
tina 79:) Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg var mye trøtt i de ukene jeg også, og er det fortsatt, men det varierer veldig fra dag til dag, noen dager er jeg full av energi, mens andre dager har jeg behov for en høneblund eller to iløpet av dagen. Prøver å høre på kroppen, og hvile de gangene jeg føler at jeg må! Så lenge det ikke går utover nattesøvnen, så er det helt sikkert bare bra for deg å hvile litt ekstra!
Trolleliten Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Helt normalt... Jeg sover ca 10 timer om natten og ofte 2-3 timer om dagen.. Er jeg trøtt så trenger kroppen hvile... hehe
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Prøv å legg deg litt før på kvelden... Kanskje d hjelper på?
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Det er veldig normalt og være trøtt på slutten. Men det kan også være tegn på litt lite jern i kroppen har jeg hørt. Sjekk det opp på neste kontroll kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå