Gå til innhold

Soft-is-kvote.... this is my lucky day!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*kremt* Denne snertne snella med kul på magen har så lyst på is!

Spiser litt is innimellom, men soft-is er liksom det helt store... Min kjære mener jeg umulig kan ha godt av så mye is og har i den forbindelse satt meg på soft-is-kvote? Jeg får en diger softis annenhver fredag (i dag er dagen)... men, sist gang rakk vi ikke ned til is-baren før de stengte.. Så min kjære har selv kommet på at han "skylder" meg en ekstra soft-is... Så i kveld skal jeg få to!!

Dette er min lykkedag, og jeg skal velge en med nøtter (fy-fy, har jeg hørt) og en med lakris-strøssel... og kose meg skikkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå,misunnelig!!!!!!!!!!!!!!!!!! De med lakris-strøssel er jo så gode!!!!!!!!

Jeg har ikke forbud/rasjonering med isen fra mannen min,men min melkeallergi straffer meg hardt dersom jeg overskrider min kvote:-(

Tenk å få spise soft-is annenhver dag da! *sukk* *drømme drømme*

Nammenamm,altså! Heldiggris!

Skrevet

annenhver fradag står det!! Det er alt for lite og mannen din er teit som gir deg kvoter og du er også teit som hører på han... :)

Skrevet

Pøh.. synes det er litt søtt jeg da... spiser jo endel is sånn ellers og, så det er ikke synd på meg akkurat... Desuten er det sånn godhjerta kvote da, han flirer fælt når han ser jeg henter en is i frysa..

Synes bare det var litt moro at han "kom på" at han skyldte meg en soft-is jeg.. ;-)

Skrevet

Å,faen,ser jo at det står annenhver fredag nå når dere sier det,ja! Æsj,soft-is må jo nytes minst en gang i uka da,såpass "raus" kan han da være,hi-hi! Jeg kan kjøpe deg soft-is HVER fredag,jeg! (jeg får bare diarè,så må uansett styre meg...)

Skrevet

vakke vondt ment da.. hoho

Skrevet

Tenk så mange soft iser du går glipp av på vinteren.. du må jo ta de igjen nå..på sommeren:)

Så kos deg med softisen din du, mmmmm fikk jeg lyst på sandwich

Skrevet

ooooooooh ja.. diplom sin seff!!

Skrevet

Dem selger jo soft-is på vinteren også. Har ihvertfall fått kjøpt da:-)

Alt dette pratet om is... Jeg brøt meg inn i fryseren for 10 minutter siden, og fant 1,2 liter Royal pistasj-is fra Diplom. Treger vel ikke si hva jeg gjorde. *skamme seg*

Ja ja,får vel vondt i magen snart:-( Naturen straffer dem som går over sin is-kvote....

Skrevet

mmm pistasj is er så godt.. og ikke noe særlig å reagere på melk da nei...*dumme magene*

Skrevet

Hihi.... ser det ikke bare er jeg som er is-oman... Er så glad for at jeg skal få to soft-is i dag jeg, at jeg har tatt meg en liten "apetitt-vekker"... En båt-is .. og en lollipop...

Sier seg vel selv at når sommeren kommer trengs det selvsagt en liten sesong-justering... ;-)

Skrevet

Heldige deg!!!!

Hadde dilla på soft-is helt i begynnelsen av graviditeten, men nå, blir kvalm bare jeg tenker på det! Håper det gir seg snart, for sommeren kommer snart, og sommeren er ikke den sammen uten soft-is med nøtter på!!!

Skrevet

Tullinger!!

Dere spiser altfor sjelden soft is. Annenhver fredag er altfor lite!!!

En gang i uken i grenseland det også. Synes man har krav på to i uken, og de dagene man ikke spiser soft is, har man krav på kroneis!

Sånn er reglene :o)

Skrevet

Jeg har også fått dilla på is!! Spesielt softis med sjokoladedryss;) mmm...kan spise en hver dag eg, hvis eg vil!!

Syns vi skal få spise så mye is vi vil, det er jo snart sommer!! Kos dere jenter!!

Skrevet

mmmmm får skikkelig vann i munn av alt den is snakkingen :(

Jeg bor 15 min unna første butikk :'( kan heller ikke dra siden jeg har dattera mi på 5 som ligger og sover. Mannen min kommer ikke hjem før kl 01 :'( :'(

Skrevet

Hehe..du får ta med deg datteren din på is shopping imorgen, da blir sikkert hun kjempe glad:) Fryseren min er full av is, hehe...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...