♥lurelure♥ Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Var på Ullevål nå Var der i nesten 50 min, den ville IKKE samarbeide og vise seg frem i det hele tatt... Jeg måtte ligge på begge sidene og ryggen, hun hentet til og med sukker saft til meg... Jeg har ikke fått så stor magen enda, men det var fordi jeg er så høy og slank og ungen ligger mer inntil ryggen min og ned mot bekkenet,.... Men alt så bra ut, den er frisk og fin:) Og til slutt, rett før vi avsluttet så snudde den seg og sa " Jeg er en liten babygutt". Så jeg hadde rett i min magefølelse:) Trodde 90 % gutt, 10% jente:) Noen ganger kjenner man det bare på seg tror jeg. En deilig opplevelse (også for mann og mormor som fikk være med). Termin satt frem to dager til 24.10.07:)
♥lurelure♥ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 KJEMPEMORRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUNNE GJORT DET HVER DAG JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fridulf Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 jasså, skal han bli rampete t.o.m før han er født? lol!!! Gratulerer så mye med en gutt! blir veeeldig gøy når han kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå