Gå til innhold

Tusen takk!!!

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går brukte jeg spa-gavekortet som jeg fikk av Bæibi og Klattis til bursdagen min... DEILIG!!! Tusen takk igjen jenter for den gode opplevelsen! Kjenner jeg er takknemlig for så mye;

Takk kjære Klatten for nydelig salat, fin prat, god kaffe og nok en gang raus deling av det du bærer på... Bare det å få kjenne på en liten bit av din smerte gjør vondt, samtidig som det er vakkert og sterkt... Det var også godt å dele erfaringer mht våre fjortistrollprinsesser og følelsene av å ikke strekke til som mammaer.

Lille Rosa delte også villig vekk.... halvspist brød og salatrester, kyllling som hun stjal fra mamma... Takk for det lille venn.

Takk til alle dere der ute som rrekker ut en arm, låner bort ett øre eller på andre måter er medmennesker. Det er ikke så mye tid jeg kan få brukt her inne for tiden, men jeg vet hvor jeg finner dere! Klem til dere alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk selv du:-)

Flott at du koste deg på spa igår:-) Det burde vi unnet oss oftere igrunn:-)

I dag kjenner jeg at det er godt å få litt hull på byllen.....godt å få pratet og grått med noen som er utenfor familien..... Kjenner at luften har gått litt ut og er hjemme med lille rosa i dag og bare er her og nå....sårt og godt på en gang.....

Sambo er også hjemme så jeg har fått sove lenge og slappet helt av. Bilen er tilbake fra verkstedet nå og er i tipp topp stand. Begge de store har kommet hjem og det er godt å være sammen:-)

Hormonbomba er helt nydelig idag, bare blid og go` og omsorgsfull......og ja tonetroll, det er godt å dele erfaringer og se at man ikke er alene når det gjelder disse trollungene;-)

Så får vi håpe sola snart dukker opp og kose oss i helgen...

Eldstedatter har tilbudt seg å være barnepike ikveld så sambo og jeg kan finne på noe sammen, men det er godt å være i det trygge redet nå, så vi blir nok her tenker jeg:-)

Ha en flott helg alle sammen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...