Mamma til 3 <3 Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Gutten min er 5,5 mnd. Han var en periode veldig flink til å løfte hodet,men nå virker det som han rett og slett ikke gidder lenger. Jeg legger han på magen flere gangen om dagen. Noen ganger holder han hode oppe ett par minutter,ellers legger han hodet bare ned i gulvet og begynner å kave. Dette begynner å bekymre meg litt. Noen som har noen råd eller tips til meg? Mottas med stoor takk:O)
nourateadni Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 i en periode når tøtta ikke ville ligge på magen så lå jeg på ryggen med leggene mine vanrett i lufta slik at hun kunne ligge på de.. for det meste snakket vi når hun lå dær, og lekte litt.. dette ble til en kosestund og ikke trening for henne;)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Lamaze har et sånn mykt speil til de minste, dersom du ikke har allerede, så anbefaler jeg det på det sterkeste. Det brukte vi til Embla fra hun var 1,5-2 mnd... Men hun mistet interessen når hun var ca 5,5 mnd... Men det ser ut til at de er to veldig forskjellige unger, så verdt et forsøk?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå