Gå til innhold

noen som har fått feriepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk jo den årsoppgaven i januar å der står d at jeg skal få feriepenger fra nav,og at d utbetales i mai.. noen vet tid d kommer eller er d noen som har fått d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke fått enda men nå er det jo bare få dager igjen av mai...

Skrevet

Nei.... Men jeg venter og pittelitt feriepenger fra nav ikke mye mn nok til at vi sikkert adde klart oss til neste utbeteling. Jeg sliter så veldig nå at jeg har akkurat ringt banken for å høre om jeg kan få noen tusen i kreditt på visa kortet. Jeg har ALDRI gjort noe sånt før å er helt skjelven her jeg sitter. Men vi må ha mat osv.... Sjefen min har rotet det til m lønna mi. Jeg fikk 3000 mindre i april mnd. Skulle få di i Mai mn fikk di ikke da heller. Så her sitter jeg fulstendig blakk å regningene forfaller:-( :-( :-( Grusomt..... Er det noen har som har hadt eller har krdeitt på visa kort? Er det veldig domt av meg å gjøre det??? Har uansett ikke noe valg da mn.........

Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring med verken visa eller noe annet, men jeg har hørt at man kan få forskudd på skattepenger fra banken dersom det er krise. Nå vet jeg ikke om du er en av dem som får igjen på skatten i år, men...Men kan jo være verdt å høre dersom du er i skikkelig knipe?

Skrevet

Er nok ikke så heldig heller nei. Jeg slapp akkuart unna å betale. Jeg hater å slite sån. Lurer på om jeg noen gang kommer til å føle at jeg går i +..... Jeg lever ikke et liv i sus å dus. Jeg har bil det er vel den eneste luksusen jeg har.Leiler leilighet... Jeg har ingenting å spare av:-(

Skrevet

Be sjefen om å få pengene dine. Han har ingen rett til å ikke gi deg dem.

Skrevet

Har gjoert det,mn fikk da beskjed om at det ble så mye styr for regnskapskontoret å gjøre den ekstra overføringen midt i mnd. Så jeg må pent vente til 20 juni....:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...