Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Våknet inntil den varme kroppen til kjæresten min. Hendene mine strøk han over brystkassa nedover magen mot linningen på boxeren hans og opp igjen til brystet hans.. Håndflaten min traff to stive brystvorter og da ble jeg enda mer tent..kjente at jeg ble deilig varm der nede.. Hånden min strøk sakte nedover mot boxeren hans igjen. Han klemte og strøk på rumpa mi, mens jeg lot hånden min sveipe over gylfen på boxeren hans..merket pikken hans som sto hardt opp mot stoffet.. Han presset seg mot hånden min og pustet tungt inn i øret mitt. Jeg tok tak i pikken hans som pulserte i hånden min og runket han med faste tak..Han stønnet så deilig..Han kløyp tak i rumpa mi og strøk meg utenpå trusa og kjente at jeg var våt..han presset en finger inn i meg og knullet meg..åhh det var så deilig! Så måtte han bare stå opp..håper vi fortsetter i kveld... Måtte bare dele ....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Mmmmm.... takk for at du ville dele dette! Kjenner det kribler her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå