Gå til innhold

Jeg kan bli milliardær...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig i går kveld kom jeg på en helt brilliant idè. Aner ikke hvor den kom fra,plutselig var den bare der. Kom på et helt nytt konsept,som på landsbasis - og ikke minst verdensbasis - kan få millionene (og høyst sannsynlig MILLIARDENE til å strømme inn på kontoen). Dette høres sikkert helt tullete ut,men det er faktisk sant. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe tingene fatt,men har vært i kontakt med advokat i dag for å få råd og veiledning. Så nå skal jeg dit på tirsdag. Herregud så spennende!!! Måtte bare dele det med noen,men velger å være anonym i akkurat denne saken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhum... Du trenger ikke en assistent da?

Hilsen ei som også vil tjene milliarder! ;-)

He-he,mannen min har også en idè,får pushe på han litt mer,så vi også kan bli rike! (i det minste gjeldsfrie!)

Skrevet

trenger du en assistent??

Skrevet

Drit i assistent... Partner vil jeg bli!!! hihihi... neida... Lykke til med ideen din, håper det klaffer og du blir akkurat så rik og lykkelig som du ønsker!!!!

Skrevet

Kom å sett deg på fanget til tante splatten,hehe så skal jeg fortelle deg noe.....

Nei da,bare tuller :o)

Så utrolig kult om det viser seg å kunne bli tilfellet da.Ikke at du kan bli driiit rik,men at du har kommet på en sånn idee,hehe....Krysse fingrene for deg,også får du komme tilbake og fortelle oss hvordan det gikk :o) Hadde sikkert hvert like gira som deg jeg tror jeg hehe :o) Good luck :o)

Skrevet

oioi, kult! skulle ønske jeg hadde sånn fantasi at jeg hadde kunne funnet på et produkt jeg også! Sett deg å søk på internett med alle ord du forbinder med oppfinnelsen så finner du ut om det eksisterer fra før i en eller annen form!

masse lykke til!!! :-)

Skrevet

er det nå jeg skal spørre hva ideen er???=)

hehehe=)

Skrevet

Lykke til!

Det er ikke bare enkelt sånne ting, men spennende. :)

Jeg har startet 3 firma på samme måte, og de gikk godt, men jeg ble lei. (Mye misunnelse, uvennskap, griskhet som plutselig kommer til kjenne) Var ikke verdt det.

Nå har jeg som deg, en genial ide til et produkt som faktisk datteren min kom på.

Er det advokat man kontakter først, patentkontor, produktutvikler... hvem?

Skrevet

haha!! -oOOOStorken AirlineOOOo_ , jeg tenkte faktisk på å spørre om det samme hihihi =) =)

Skrevet

OJ så spennende!!!!

Innovasjon Norge kan du sjekke med.

Skrevet

Jeg er veldig skeptisk til Innovasjon Norge.... Jeg er ikke hovedinleger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...