Gå til innhold

Er ikke gruder jeg altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg har tenkt på noe som kunne gjort levetiden til barnebodyer litt lenger. Man får jo tak i BH-forlenger..hvorfor ikke finne opp en body-forlenger?! man bare har et løst mellomstykke med trykknapper på som settes på i skrittet.. Om armene blir for korte gjør jo ikke noe, da blir det jo bare en stilig 3/4 arm :) Noen som vil lage det? Eller for alt jeg vet så finnes det allerede, men jeg har ikke funnet det i noen butikk, hverken på nett, eller ellers.

jeg hadde kjøpt det om jeg hadde sette det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at i utganspunktet er dette en god ide, men samtidig tenker jeg at dette vil være vanskelig hvis du tenker på at barn vokser også litt i bredden ikke bare lengden og alle leverandører har sin egen kneppe løsning, vanskelig å få dette standarisert for å passe et slikt produkt. Desutten tenker jeg som mor og designer at det er jo hyggelig å bytte ut disse bodyene ettersom barnet vokser:-)

Men dette var bare min mening, da:-)

Skrevet

eg har oxo baby født i nov 06. å han er ikke begynt å vokse så mye i bredden ennå, mest i lengden. å har måtte bytta ut body altfor tidlig enn nødvendig pga dette. så skulel gjerne hatt en sånn ja! eneste er jo å fjerne knappene, å sy inn egne knapper både på body å på mellomstykke :)

eller at hver body-produsent lager slike til sine bodyer.

Skrevet

Jeg ville kjøpt produktet, jeg! Forutsatt at bodyen ellers var av god kvalitet, den måtte jo vare en stund og holde seg pen vask etter vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...