Gå til innhold

Ble litt skuffa nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg, eller det jeg TRODDE var en venninne av meg kommer ikke i mitt bryllup. De, som par er bedt til kaffen, og typen ville ikke komme fordi han ikke kjente noen, og da kommer ikke hun heller - gud vet hvilke grunner det var til det. Men, jeg merker jeg ble skuffet... Er jo ennå noen mnd igjen, men tror nok ikke de ombestemmer seg. Kommer heller ikke i kirken fordi hun jobber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff d va kjedelig. skjønna godt du e skuffet då. ho kunne jo komt sjøl om han ikkje vil!!!

og han kan jo bli kjent m noe der,e jo en fin måte å treffe nye folk på??

Håper for din del at hvertfall ho ombestemmer seg når ho får tenkt seg litt om!!!=)

Skrevet

skjønner deg godt jeg. Vi er også bedt i bryllup som par, men sagt at sambo ikke kommer. Han kjenner ingen, knapt hilst på brudeparet, og ikke veldig glad i sånne selskapeligheter, så da blir han hjemme med snupp vår. Sa det rett ut jeg da, håper hun ikke ble såret av det?

Men jeg kommer jo selvfølgelig!

hun venninnen din, kjenner hun ingen andre i bryllupet? Det kunne i hvert fall vært en grunn for at jeg hadde takket nei til å komme alene, da jeg har litt angst for store forsamlinger hvor jeg ikke kjenner noen....

Skrevet

Nåh, så trist! Jeg var selv i bryllup i sommer til et vennepar av samboer, og kjente ikke brudeparet og kjente en annen gjest og var høygravid og grua meg VELDIG!!

MEN, i bryllup er alle i strålende humør, og etter middag har jo folk fått noe i seg som gjør at humøret stiger enda mere og så blir det bare masse gøy!

Jeg hadde det hvertfall kjempe koselig, og jeg var vel den eneste som ikke drakk :)

Skrevet

ikke for å "disse", men tror mangen par som bare er best til kaffe føler de er sånn halvveis gode nok til å komme i selve bryllupet, for det er jo før kaffen ting skjer. Så gjerne de ikke har sett så alvorlig på det?

Vet flere par som har blitt skuffet av at de bare ble invitert til fakke, da de trodde de var bedre venner osv...

men du får det jo helt kanon uten også:) ett menneske fra eller til tenker du nok ikke på den dagen uansett:)

Lykke til:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg.... Vi hadde flere som takket nei på sårlige grunnlag, men da vet du hvem som er verdt innsatsen og oppmerksomheten din etterpå.....

Skrevet

Kanskje hun ble skuffet fordi hun trodde hun kom til å bli invitert til middag også? Hadde jeg blitt buden til kun kaffe til en god venninne så hadde jeg vurdert å ikke komme... 2. rangs gjester...

Skrevet

Ville ikke typen komme fordi han ikke kjente noen...og hun dultet etter hans ønske?? Herregud...hev deg over det. Det er så dumt at det er komisk!! Tenk å takke nei til invitasjon når din samboers venninne/venn skal gifte seg. Jeg sier igjen...hev deg langt over det!! Ikke la det ødelegge dagen din. Men ta venninnen din på tomannshånd en gang...hun vil nok egentlig gå, men har vel blitt (alltid vært???) en dilter...

Skrevet

2. rangs gjester...hallo???? hyggelig uansett, vel?? dummeste jeg har hørt....stakkars brud som har sånne venninner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...