Gjest Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Han gnager på alle sko, spesielt crocksene mine. Og så er han litt småhyper. Tunga henger alltid ute, og så sikkler han masse. Typisk hvalp. Det rare er at vi ikke har kjøpt en hvalp. Derimot fødte jeg en baby for ca 8 mnd siden. Men hvalp har'n blitt, jaja....sånn kan det gå.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Ååå så heldig du er. Nå har du både barn OG hund uten å måtte ha hele den "jammenenhundvilikkeødeleggenoe, og jeg vil ha!" samtalen med mannen din...Misunnelig nå.. (og det med at han spiser opp crocsene skjønner jeg godt. han skjønner sikkert at det er en uting å gå med de og prøver å finne det egentlige bruksområdet;P )
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 du må kjøpe noe han kan tygge på. de klør i tenna de og. Kjøpe leker til han. viktig viktig det... eller så spiser den opp sko, sofan og det den ellers kunne tenke seg. Han må ha noe han får lov å bite på.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 eh...dere skjønte at det var babyen som var hvalp?
Stratos med 3 barn Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 :DDDD Og jeg som hadde tenkt å ønske deg lykke til med kjøter'n.... Vel, vel.... Du får ha lykke til med ungen da Men jeg er ganske så sikker på at det der går over straks h*n begynner å bry seg om hva omgivelsene mener om den slags oppførsel :DDDD
Harald Ripultfør Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Hahaha.. Babyen spiser opp sofaen! Syns jeg ser det =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå