kruta78 Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Lurer meg inn her til dere og spør eg:) noen som har vært på tur og som har noen gode tips? -hva trenger man/hva trenger man ikke ta med? Tok dere med all mat, eller kjøpte dere der? (ammer ikke)
<3 Legoland <3 Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Hei hei. Vi reiste også til syden da jenten vår var 10 mnd. Jeg tok med ALT hun bruker hjemme. Mat/grøt/nan/drikke hun trengte for to uker. Gitt om det var et styr... Men det er verd det, det er ikke alltid så lett å få tak i de samme tingene i syden. Hvor skal dere reise henn?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har kjøpt et lite plaskebasseng som minien kan kose seg i når vi er på stranden.
kruta78 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2007 vi skal til bulgaria, så de har sikkert ikke så mye der nei... Kan tenke meg det blir styr å pakke mat og sånn for 14 dager... -men det må vel til..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Vi var på Grand Canaria og hadde ikke med oss noe mat. Jeg ammet enda og vi kjøpte både middag og grøt til henne der ned og bleier. Hadde med noen hvis vi ikke fikk tak i med en gang men der hadde de det vi trengte. God tur.
Mille** Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Parasoll til vogna er veldig greit å ha. UV drakt hvis babyen kommer seg framover på egen hånd, og dermed ikke sitter i skyggen hele dagen. Vi tok med alt av grøt og mme og bleier, kjøpte middagsglass der.
*Ulrikke* Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Vi reiste til Hellas den dagen snuppa ble 10 mnd og var borte i 14 dager. Jeg hadde med 2-3 middagsglass, og det var det. Jo, noen nan-pakker. Ellers spiste hun buffet sammen med oss til alle måltider der nede. Middagsglassene lot jeg stå igjen da vi dro hjem, de var ikke brukt. Hun storkoste seg på tur, og spiste godt! Men hun var vant til vår mat før vi dro da, selvfølgelig.
*Ulrikke* Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Må legge til at vi ellers hadde vogn og myggnetting med, og helsetepper er greit når det er så varmt men kan blåse litt, f.eks... Vi hadde med bleier, men kjøpte også noen der (hadde med "vanlige", men hun tok dem av da hun bare hadde bleie og t-skjorte, så vi måtte kjøpe trusebleier).
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #10 Skrevet 25. mai 2007 Dersom barnet ditt har sensitiv hud ville jeg vurdert å tatt med bleier hjemmefra i allefall. Selvom de har samme bleiemerker som vi har der dere skal så er det forskjellig kvalitet på bleiene der og her. Norge er et såkalt "high end" marked for bleier og det er det mange land nedover i Europa som ikke er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå