Gå til innhold

UL uke 6 uten å se noe?? Og lege som har bomma??


calalalala

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt hele tiden at jeg er i uke 10, men på UL nå på onsdag kunne han nesten ikke se noe.. Redd for at det er noe galt.. Men tror kanskje jeg kan være i uke 6, for mensen i april var veldig svak, men det var en mensen. legen sa først jeg ikke skulle regne den. Han kjente på livmora og sa jeg var ca i uke 8, dette er over en uke siden..

 

Noen som har vært på UL nesten i uke 6? Og som ikke har sett noe særlig? Gyn. sa han syntes han så noe som blinket svakt men at han ikke var sikker. Så skal tilbake på torsdag..

Enten har det stoppet opp eller så er jeg kortere på vei enn først antatt.

Jeg er kvalm omtrent hele døgnet og har veldig ømme bryster. Men det kan visst fortsette en stund etter at det har gått galt pga hormonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt noen små blødninger, og skal på UL på tirdag.. Jeg er 7+1 på vei i dag.. Legen min ville ikke sende meg til UL denne uka, fordi sjansen for at man ikke så noe ende var stor.. Så tror det er ganske normalt at de ikke ser noe i uke 6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var på UL i midten av uke 5 og 6 forrige gang, første gangen så de ikke noe foster men i uke så jeg en liten klump med dunkende hjerte.

Men det kommer kanskje ann på hvor bra utstyret er og utviklingen til fosteret. Men jeg kjenner flere som ikke har sett noe før seinere også.

Så det er jo gode sjanser for at du kommer til å se noe neste gang.

 

Lykke til Ü

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...