Gå til innhold

til syden med 10mnd - hva må vi ta med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært på tur og som har noen gode tips? -hva trenger man/hva trenger man ikke ta med? Tok dere med all mat, eller kjøpte dere der? (ammer ikke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vi har nettopp vært i syden med en 9mnd gammel baby. Vi hadde med grøt, middagsglass og mme til henne. Hadde også med bleier. Vi hadde ikke med vogn, fikk låne trille på hotellet, men anbefaler absolutt å ta med egen vogn, for vi fikk nemlig tildelt en møkkatrille som var så og si ubrukelig. Kom oss ingen steder, lillejenten ville ikke sove i den om kvelden, så det ble tildlige kvelder på oss... Spør hvis det er mer du lurer på:)

Skrevet

vi takket nei til trille der - det var jo bra utifra din erfaring:) Har hørt at de er blitt så streng med kiloene på flyet og at vi kun har 20kg pr pers (ingen kilo på beibien). Og det veier jo ganske mye med 14 middagsglass, grøt, mme, bleier osv... Hadde dere noen problemer med at dere hadde for tung vekt? Hva hadde dere med av tepper o.l.

Skrevet

Hvor skal du???

Syden er så mangt..

Skal du kanariøyene så ville jeg ikke tatt med hverken mat eller bleier. Det må være best med egen vogn, men reiseseng har hotellet sikkert .

Du får tak i masse bra mat i spanske land i allefall. tyrkia og greske øyer vet jeg ikke noe om.

Du får både middagsglass frukt og mme godt utvalg både i større butikker og ikke minst på apoteket.

Grøt: vi hadde med dette siden min har reagert sånn på grøt og jeg måtte finne ut om han ikke tålte melk eller gluten

Kom derfor frem til at det var greit å ta med. Om ikke det er noe problem får du masse forskjellige grøter i Spania

Jeg fikk beskjed at selv om det sto at de skulle blandes med melk så kunne jeg blande med vann, men jeg vet ikke Om du vil ha grøt som du vil blande med VANN og ikke MME så ta med

Du kan kanskje ta med en liten vannkoker om du har

Så slipper du å spørre etter varmt vann???

Vet ikke hvordan chartertrafikken er på det med vogn - Tror ikke de er så strenge-

Når det gjelder NOrwegian så ringte jeg og de sa de ikke var strenge på vogn iallefall.

Vi har reist med Norwegian 5 ganger og aldri hatt problemer med å ha med vogn. Ei heller overvekt av noe slag.

Jeg har med 1 helseteppe og et annet teppe (Har brukt et godt badehånkle som teppe også)

Dyne

Vi hadde med saueskinn en gang også, men det syns jeg ikke er nødvendig.

Husk at det ofte kan bli bruk for langermet selv om det er varmt det beskytter mot sol og ofte er det litt kaldt å sitte naken i skyggen for barnet.

Jeg ville vurdert en høy faktor solkrem

Solhatt til babyen

God tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...