Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Gutten min har veldig vanskelig med og sovne på dagen, selv om han er trøtt.. Han har en tendens til og bli ganske så overtrøtt.. Men nå har han sovnet i vippestolen sin, som er ganske så flat.. Kan han bare ligge der og sove? Han er straks 3 mnd.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 HVis den legges helt ned burde det ikke være noe problem:)
-MtG- Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Det går nok greit. Lillegutt sov i vippestolen de første 3 mnd. hver dag. Der sov han kjempegodt. Var sånn som kunne legges helt ned da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå