Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 går det an å være gravid men ha mensen på normal måte?
Milletrille Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Ja, er visst noen som har det, og her tror jeg at er mulig. Er du gravid? Og har en blødning? I så fall ville jeg kontaktet jordmor eller lege for en kontroll, bare for sikkerhets skyld.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 vet ikke om er gravid, men vært kvalm i snart 2 mnd. fikk mensen forrige mnd som normalt..eller den er litt ustabil etter fødsel da..tok en test rett før den skulle komme, men var negativ..så kom jo mensen..men er fremdeles kvalm. utredes for det, men tanken slo meg at jeg kanskje kunne være gravid likevel..og nå nærmer mensen seg igjen..hm..
Neijasså... Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Jeg hadde mensen som normalt første måneden, blødde heller mer enn normalt (kraftig blødning i 1 uke). Men jeg syntes det var veldig rart at jeg hadde fått så ekstrem luktesans (smør luktet for eksempel ekstremt vondt og kvalmende, noe jeg ikke vanligvis synes). Tenkte at " dette minner om da jeg var gravid forrige gang", og tok en test for å være sikker på at det ikke var det som var årsaken denne gang. Men testen var positiv den, gitt... Ta en test, du!
Neijasså... Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Jeg tok forresten også negativ test rett før den falske "mensen" og jeg _vet_ at jeg ikke kan ha blitt gravid etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå