Gå til innhold

2 uker igjen til 2 trimester...


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har jeg startet nedtellingen,om 2 uker flytter jeg over på 2 trimester! så lang disse ukene har vært....skal på Ul om 2 uker i dag,så jeg begynner 2 trimester med å se den lille julegaven vår. Da skal jeg fortelle foreldre og søsken (bror) at de får hjemmelaget julegave i år....usikkert når de får den da men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da....hos oss vet de fleste om det. Bortsett fra slekt, lar de sitte i uvitenheten til magen spretter ut. Jeg er desverre alltid vært litt opptatt av tall, og det hver dag så tenker jeg 9+1, ja det var en dag mer :o) XXXX fingrene for neste dag. Så jeg kommer nok ikke ut av tellingen nei. 2 uker og 6 dager igjen til 2 trim :o) Selv håper vi på nyttårsbarn, 1/1-08, kl 00.02 ;o) Tør ikke vedde på det :o) Hi hi :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har startet nedtelling til 2tri jeg også. Håper jeg kan starte 2tri med å få høre hjertelyd hos legen når jeg er 12+1 =)

Fleder meg vanvittig til de skumle 12første ukene er over.....Har fulgt med på historien din solstrålen og føler virkelig med deg med tanke på alle blødningene dine! Forferdelig med all usikkerheten...synes 1tri er skummelt nok jeg selv om jeg verken har hatt blødninger eller smerter (heldigvis)!!

Lykke til videre solstrålen...og alle dere andre som gleder dere til å flytte videre til 2tri =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kanskje termin samtidig vi ser jeg,jeg regner ut fra positiv el test,da er termin 21.12 men har flyttet den en dag tilbake. Får vel vite på ul 8 juni,noe mer nøyaktig kanskje,men er uansett begynnt på uke 12 da. Lurer på om jeg skal be om Ùl til uka,for jeg hadde en stor blødning igjen på fredag,lurer på om det var resten av blodansamlingen som for da. Har av og til stikninger i magen så jeg tror det er liv enda. Går neste UL bra så skal jeg skifte nick til Solstrålen&julemirakelet eller noe lignende tror jeg...

Lykke til dere alle andre også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik tenker vi og, at når vi kommer over i 2.trimester skal vi begynne å fortelle til familien. Glder meg veldig- disse ukene har vært veldig lange!! Jeg skifter tirsdag :)) bare et par dager igjen. Gleder meg over alle dere andre når dere går over/kommer over og- og krysser fingre for at hele gjengen følges ad der inne og. Har lest historien din solstrålen, og tenker på deg, veldig kjekt at det ser ut til å gå bra på tross av blødningene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...