Gå til innhold

Er det genetisk mulig? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når både mamma og pappa er helt klart b-mennesker, hvordan kan lille nurket bli et a-menneske?

.. og hun er heller ikke så demokratisk anlagt at hun lar flertallet bestemme når vi skal stå opp:-/

Tulla tar kveld rundt halv åtte-åtte hver kveld. Da sover hun til rundt halv seks om morgenen. Ja, det er lenge, og veldig deilig! Men når hun har fått mat klokka halv seks, vil hun ikke sove mer, så da må vi stå opp. Er sikkert et luksus-problem. Kaller det ikke et problem heller. Synes bare det er litt komisk. Det er umulig å holde henne opp lenger på kvelden, da blir hun bare sint. Så vi må nok innrette oss etter en ny døgnrytme her i huset :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kjenner meg så altfor godt igjen :-)

Snuppa legger seg også rundt halv åtte- åtte, og som hos dere er det umulig å tøye den tiden lenger...da er hun ferdig tøyd :-)

Men som Maja så sover hun også til ca klokken seks. Da ligger hun i vugga og ler og prater med seg selv før hun sparker av seg dyna og begynner morgentrimmen sin :-)

Nytter iallefall ikke å sove videre, blir jo bare til at man ligger å må le av alle de rare lydene hun kan klare å produsere :-)

Vi har også innfunnet oss med en ny døgnrytme her ja, og så er det jo litt koselig at Camilla og pappa kan ligge litt å prate i sengen før han må på jobb. Og jeg kan stelle meg på badet alene! Så bittelitt positivt kommer jo ut av det tross alt hehe

Skrevet

Heheh, så for meg et innlegg om øyenfarge eller haiketommel jeg nå:)

Sebastian liker gjerne å stå opp om morgenen, men skjer det før kl 08.30 må han han en dupp igjen under en time etter at vi tok han opp av senga. I dag våknet han kl 07.30 og jeg rakk akkurat å mate han, kose litt, morgenstell på kjøkkenet med vasking av diverse kroppsdeler, så to minutter på lekematta før gutten var utslitt og skulle ha mer pupp og sove. Han sov i en time, og hans glade mor satte også pris på en liten ekstradupp på morgenkvisten:)

Skrevet

Hehe jeg også trodde dere hadde funnet noe rart på Maja som umulig kunne stamme fra dere...men det har dere jo på en måte også :-)

Mia våkner 07:30. Hver dag. Jeg kan nesten stille klokka etter henne, kroppen min har skjønt at om jeg skal tisse så må jeg våkne 5 minutter før henne, og det gjør jeg. Så hører jeg litt på babycallen, og lister meg inn, der ligger hun og skravler med bamsene over senga, smiler stort når hun ser meg :-) Så bærer det inn på rommet vårt, og vi ligger alle tre og ler og skravler litt før jeg lager flaske. Fint med en koselig rutine :-)

Hun har hatt et par rare dager nå pga vaksinene, hun er sliten og sover sporadisk, og når hun er våken så sutrer hun og har det nok litt ubehagelig, så det blir mye soving på mamma's skulder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...