Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19 uker nå og kjenner livmor godt. Når jeg ligger på ryggen er ofte den venstre siden helt hard. Akkurat som om h*n ligger akkurat der. Kan det stemme? Isåfall har den funnet seg en favorittstilling! De gangene jeg kjenner spark så er det gjerne på høyresiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg og føler det sånn. eller rett under navelen på venstre side er det en hadt klump, men når h*n sparker er det på høyre siden,, eller litt lenger nede..

Skrevet

*flirer litt*.. Min og ligger i venstre side, man ser magen er skeiv når jeg ligger på ryggen. En stund tenkte jeg at jeg kanskje "dytta" babyen dit når jeg sov fordi jeg ligger sånn halveis på magen.. Men babyen ligger i siden der hele dagen..

Var på ultralyd på mandag, og jordmoren kommenterte at h*n lå helt i siden der, og hun sa h*n sikker synes det er godt og trygt borti "kroken" sin...

Skrevet

Haha:) Akkurat sånn er det for meg også! Får skjev mage når jeg ligger på ryggen. Synes det var litt merkelig, men selfølgelig skal den få lov til å ligge akkurat der den liker seg best:)

Skrevet

Nurket her har høyre som sin favorittside!!

Skrevet

Definitivt en fin side det også:) Godt at de har såpass god plass foreløpig at det er "fritt valg"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...