Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om bilsete er rimeligere i sverige?

Skal til happyland ved svinesund i morgen.

Skal kjøpe acta graco logico S noe som vet eventuelt hva en må betale for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet at disse setene er nede i 1100 N/Kr m/base på Happyland på Svinesund i blant.....

mener at Babyproffsen.se (Nordby) hadde noe tilbud på seter denne mnd!?

Skrevet

Hei!

Vi var på Happyland sist helg å kjøpte acta graco logico S m/ base og en lite trillevogn (fin til små handleturer ol) til 1998 svenske kroner! Det var den nyeste modellen av setet som har sånt rødt hjul foran på basen til å stille inn hellinga på setet. Den pakken vi kjøpte kom kun i blå/sort og var veldig fin.

De hadde også bare setet og basen til 1298 Skr (den nyeste utgaven) og den eldre utgaven av setet m/base til 998 Skr.

Skrevet

Hvis du skal handle på happyland så anbefaler jeg deg å sjekke at det er orginalvare det du handler.. Ihvertfall når det gjelder slike ting som bilsete.

Da vi skulle kjøpe barnevogn så valgte vi å dra et annet sted for brio/simo vognene de selger der var ihvertfall ikke helt like som de orginale, men kopier som lages i Tyskland fikk jeg beskjed om.

Skrevet

Jeg kan dessverre skrive under på det anonym sier her;-(

Jeg tør ikke å kjøpe bilsete på happyland, fordi mange av produktene er kopier. (og da vet man jo ikke hvor sikre de er?)

Jeg kjøpte Quinnyvogn der for 3 å siden. Når jeg skulle ta opp en reklamasjon på den i en annen butikk som forhandlet Quinny, fikk jeg beskjed om at jeg hadde en av de mange kopiene som florerte rundt.

Quinny imoprtøren tok ikke emot vogna (CE merkingen stemte ikke) Og de mente dette var kopier som var laget i polen eller tjekkia.

Greit med vogna, men jeg tør ike ha noe annet enn orginalvare i en så viktig ting som bilstol.

Sjekk opp hva dere handler jenter!!!!!

Skrevet

Jeg har handlet dette setet i sverige og gav 1399,- sek for det... men det er noen mnd siden så det kan jo hende det er billigere nå.

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med setet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...