Gå til innhold

Please svar.....Ringe sykehuset når man......

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistenker at noe er på gang...? Har ligget med vondt siden kl.03... og blir veldig usikker på om jeg skal ringe eller ikke....for er jo ikke helt sikker på om det er igang... Vet jeg skal få vondere enn jeg har nå (har ett barn fra før), men alt har vært så annerledes i dette svangerskapet så er derrfor usikker på om noe er igang her... Slimproppen har gått og jeg er moden... Hva ville dere gjort?? Får man komme inn å sjekke ståa??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til!

Skrevet

Ville absolutt ha ringt ja, husk det kan gå mye fortere 2 gang, og du vil vel ikke føde i bilen.;-) Lykke til, kommer etter om ti uker.

Skrevet

På føden i trondheim sier de at vi skal ringe når vi mistenker at fødselen er i gang. Både for en prat (om hvordan situasjonen er / når vi kan tenke på å komme nedover osv) og for at de skal kunne være litt forberedt på at vi kommer.

Du får komme inn og sjekke ståa, ja. Men det kan hende du blir sendt hjem igjen om du ikke bor alt for langt unna.

Lykke til!

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så big deal med å ringe, jeg. Merker man smerter og man er moden eller i det hele tatt lurer på om noe er i gang er det vel bare å ringe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...