Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg er en alenemor med kjæreste....Vi har hatt en del utfordringer og mange ganger har jeg hatt følelsen av at han ikke er den rette. Jeg har gjort det slutt mange ganger men tar han alltid tilbake p.g.a han mener vi er skapt til hverandre og elsker meg veldig høyt. Men så har vi gode stunder også+ Jeg har kjent han hele livet mitt nesten og er veldig glad i han. Det gjør at jeg har følt meg ganske trygg på at jeg gjør det rette valget når det gjelder oss..+Sønnen min kaller han pappa Men...nå sitter jeg her og føler slitt og ingenting for han lenger-----er faktisk drittlei av han-vi krangler om noe hver dag! Sitter jeg her alenemor il snart 2 med to forskjellige fedre+ skolen har gått i dass.......... Hormontroll dilux kaller jeg meg selv--------Griner av alt-Vil bare sove litt til:=) For det er faktisk kun det jeg vil!!!!!!! Ville bare lufte tankene mine litt
3 blå Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Kanskje du kan bestille en legetime, du mangler gjerne noe? Hvis du er syk kan det skyldes grining og trøtthet. Vet hvordan det er, jeg var syk selv midt i et samlivsbrudd.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Depresjon, kanskje. Det hørtes veldig ut som meg dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå