mamma til 2 små:=) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Etter at jeg ble gravid har jeg følt at eg faktisk missliker kjæresten min.Jeg merker at humøret mitt daler når han kommer fra jobb---------Det er vel ikke helt som det skal være? Angrer ikke på at jeg ble gravid men ser plutselig for meg at jeg skal bli alenemor.....Vi krangler konstant!!!!! Andre ville kalt krangling om bagateller men det er vondt og trist forde om. Vi har hatt stunder før altså men dette er for gale--håper ting roer seg etter hvert-------Kansje hormonene mine har tatt helt av....Håper følelsene mine kommer tilbake... FAEN SÅ LEI JEG VIL SPY!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Heihei!kjenner meg igjen her desverre men faktisk så er det ganske vanlig at hormonene spiller oss et puss.følelsene dine kommer nok igjen skal du se:)
Cassandra- Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 hei. føler med deg, er ni uker på vei og hormonene de merkes ja! du får trøste deg med at det endrer seg sikkert.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Selv om hormonene raser så går det jo an å *prøve* å bite seg i tunga og å tenke litt positivt også, da! Innstillingen og holdningen din har også litt å si..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Dette er gjenkjennelig! Jeg ble sånn over natta da jeg ble gravid, og var sånn de tre første månedene. Gikk fra å være superforelska til å nesten ikke synes at han var attraktiv en gang. Skjønte ingenting, men hørte om flere lignende tilfeller, og det roet meg. Nå er jeg i 3 trim, og aversjonen min (for det var jo nesten det det var) er ikke der lenger, føler ikke for å gå fra ham eller noe i den stilen heller. Sexlysten har ikke kommet tilbake (det er i hvert fall hormonelt), men nå har jeg tro på at ting vil bli normalt igjen etter graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg var sånn et helt år etter fødsel jeg.... Men hold ut, det går over...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Du som var sånn et helt år etter fødsel; ammet du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå