Gå til innhold

21 dager igjen! Og ennå ikke noe fast navn...:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pliiiis si at det er noen i samme båt?!?!

Blir passe små stressa og mamma maser hver gang jeg snakker med henne... Men det er da nesten helt umulig, finner masse navn, men vi blir bare ikke enige med oss selv at det kan vi faktisk kalle sønnen vår får.. uff!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet haster da ikke så fælt, så ikke la deg stresse du. Moren min bestemte seg ikke før vi var ute med noen av oss. Jeg og min kjære tar heller ingen endelig avgjørelse før babyen er ute og vi får hilse ordentlig på hverandre.

Skrevet

Vi har heller ikke bestempt navn på poden.. Men har vel ca 5-6 stk å velge mellom (som vi begge liker), har bestemt at v i skal vente til han har kommet ut for å se hvilket navn som vi synes passer best.. er 7 dager på overtid, så begynner å bli ganske utolmodig..

Skrevet

Jeg har 15 dager igjen, vet ikke om det blit gutt eller jente... om det er jente har jeg navnet klart men gutt så aner jeg ikke...

Skrevet

Jeg er 29 uker, og vi har nesten ikke snakket om navn en gang. Med forrigemann visste vi ikke hva det ble, så navnet bestemte vi på sykehuset. Må nesten se babyen først jeg, før jeg bestemmer meg. Forrige gang hadde jeg et favorittnavn, men det passet liksom ikke på babyen som kom, så det ble noe annet.

Skrevet

Ikke noe å stresse med det :)

Har ikke funnet navn til mine to første før flere dager etter fødselen jeg :) Med nr en hadde vi faktisk ingen idèer engang...

Syns det er veldig greit å se bebisen også, og se "hvem det er" liksom... Vil jo at navnet skal passe personen også.

Nå har vi jentenavnet klart, men ikke guttenavn. Kanskje vi må bytte jentenavn også, hvis det ikke passer...

Skrevet

vi har to jente navn og to gutte navn på lur nå, vi skal se når bebien kommer ut for og se hvad som passer best...ikke no hast=)

Skrevet

20 dager igjen her og vi snakker bare løst om det inni mellom. Altså er ingenting bestemt. Satser på en runde med en navnebok de nærmeste ukene, og at den lille guten vår gir oss et hint om hva som kan passe når han kommer ut.

Vi hadde ingenting klart sist gang heller - men navn ble det!

Lykke til :-)

Skrevet

13 dager igjen til babyen kommer,og den heter fremdeles "gullet"..håper jeg og min mann finner ett annet navn snart,men stresser ikke så mye med det,! kanskje det kommer når vi får møte han/henne:)

Skrevet

beviser bare teorien: vi er alle forskjellig!

Hadde to navn klar rett etter jul!

I februar fikk vi vite at det var en gutt, så han har hatt navnet sitt siden da!

Vet at det vil passe, bare er sånn... Mine to barn snakker til magen med navnet, og vi venter alle på lillebror.

Kan ikke gi noen tips... Vet bare at idet dere bestemmer dere, tidlig eller senere, så bare vet dere at det er rett!

Lykke til!

Skrevet

Mange har ikke navn før barnet er født.....

Mange har behov for å se barnet for å se om det passer. Kan hende det er slik for dere....

Vet om et par som ikke hadde navn på datteren sin i nesten 2 mnd.... for de klarte ikke å bestemme seg...

Så hun var en navnløs baby i mange uker... Men når de fant navn så passet det perfekt på ho.

Skrevet

Jeg tilhører 2.trim. men svarer likevel :-)

Da datteren vår ble født fant vi navnet med en gang vi så henne, og vi hadde ingenting klart på forhånd (vi klarte ikke å bli enige). Da vi så henne var det helt klart, og det var ingen av navnene vi hadde vurdert.

Denne gangen har vi det klart, og vi vet at det blir gutt. Men er godt forberedt på at navnet kanskje ikke passer når vi ser han...

Skrevet

Slapp av.... Hvis dere har kommet ned til noen alternativer, så har dere kommet langt på vei!! Vent til dere ser nurket på barsel og blir litt kjent med babyen. Vi hadde ca 4 navn det stod mellom når vår gutt ble født. Var på forhand mest enige om Theodor, men når vi så gutten, stemte ikke dette i det hele tatt!! Det var ingen Theo, men vi visste begge hvilket navn på den lille "listen" vår som passet best.

Sen skal jeg også si at mange er litt usikkre i føsrten, barnet må liksom "vokse" seg inn i navnet. Ser nå at vi aldri kunne hatt et annet navn på gogutten!!

Lykke til med navnevalg!! det ordnær seg alltid ;-))))

Skrevet

Forrige gang hadde vi navnet klart da vi dro på føden. Jenta vår kom og hun passet absolutt ikke til navnet, så her ble det forandringer allikevel.

Syns ikke du skal stresse med å finne navn. Da finner du sikkert ikke det "rette" navnet. Du får be mamma'n din smøre seg med tålmodighet:)

Skrevet

Oj, så mange tilbakemeldinger:)

Ble litt letta nå ja, hadde på følelesen at "alle" her inne hadde navn klart i en evighet!!

*puh* takk skal dere ha! Nå skal jeg ut å nyte sola og prøve og ikke stresse med noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...