Gå til innhold

Ehhh..kremt..hvor mye kan man egentlig ønske seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger ALT og ønsker oss ALT... og ønskelista vår er lang som et vondt år...

Hvor mye har dere på listene? Det kommer tross alt til et punkt hvor det begynner å bli litt flaut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare tre ting,vi .

Av min mor og søster får vi penger til biltilhenger og så har vi ønsket oss gavekort på Skeidar og Elkjøp. Thats it..

Skrevet

Veldig greit å ønske seg gavekort for da kan gjestene gi det de måtte føle for selv.

Skrevet

Nei d e kjempe lurt å ønske seg mye. då e d stort sett ting i alle prisklasser og noe som passer hver gjest sin lommebok, eller andre som har lyst å gi en oppmerksomhet på den store dagen!=)

mye bedre m en sånn liste enn noen som nestn ikkje ønske seg nokke. d e mange som kjøper gave, og eg personlig syns d e mye kjekkereå gi nokke brudeparet ønsker seg enn å finne på nokke sjøl!

Skrevet

er jo helt strålende med lang liste! Masse å velge mellom for gjestene! og forhåpentligvis i ale prisklasser.

Sist jeg var i bryllup var gavelista så kort at nesten alt var tatt innen vi kom oss av gårde og handlet. syns nå det er verre jeg da...

Skrevet

He he... Vi har det motsatte problemet... Vi har egentlig vi trenger og har ikke lyst til å dra noe mer inn i huset. Og alle maser på ønskeliste... Tror folk synes det er mye bedre med lange ønskelister enn altfor korte..

Skrevet

vår er superkort. har sånn penger, akvarium opg kandelabere. thats it enda. gavelista er et mareritt. vi trenger jo en masse, men mesteparten er ting ala isolering, vannbereder, grus, vinduer osv. altså ting vi heller kjøper selv om vi bare får pengene... blir nok å velge ut noen firmaer og ønske gavekort der tror jeg. vi har jo bodd sammen i 5 år og har liksom alt vi trenger av husting.

Skrevet

Happy H har et godt poeng. Trenger dere mye, vil nok lista bestå av mange ulike produkter, gjenstander og tjenester i ulike prisklasser. Drømmen min vertfall å plukke blandt ting mellom (la oss si) 300- 10 000. For da har man mulighet til å gå flere sammen om en ting til 2 000 eller alene handle en kasserolle til 500..

Til dere som "har alt" (er med i den klubben selv, etter mange års samboerskap med storhandler på elkjøp og ikea)

Ønsk dere opplevelser og spisbare gaver. Gavekort på interiør(ikea), teater/kinobilletter, tur med hurtigruta, hotellovernatting, frisørgavekort, restaurantgavekort... dette er også gaver i mange ulike prisklasser der gjester kan handle noe alene eller gå sammen om noe større:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ønsk dere alt dere gjerne kunne tenkt dere.

Vi hadde 10 ting på ønskelisten og fikk masse utenom dette, har brukt noen dager på å reise rundt for å bytte gaver og skulle gjerne sluppet den jobben..... Så dersom dere har 50 ønsker så skriv de ned!!!!

Et veldig smart tips er også å legge ønskelisten på Tilbords og Glassmagasinet dersom dere ønsker noe fra disse plassene :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...