Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 havner innimellom til sengs med barnefaren og alltid har det vært slik å oxo enda at hver gang vi har sex så begynner jeg å småblø eller uansett blø? virker som hver gang jeg får orgasme med han så begynner jeg å blø.. :/ hadde det ikke vært for det var han så hadde jeg blitt drit flau.. men er jo litt ubehagelig..
camilla^ Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Kanskje det er lurt du går til en gynekolog, en spsialist. Så en får sjekket ut at det ikke er noe farlig. Som oftes skyldes det bare en liten bagatell, som ikke har noe å si. Men en får beroliget seg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 TROR DI SIER AT DETTE ER HELT NORMALT NÅR EN ER GRAVID..ER DU GRAVID ELLER?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 jeg blødde etter hvert samleie da jeg hadde klamydia for noen år siden...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 men jeg har sjekke meg flere ganger men de finner ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå