Gå til innhold

Nå har jeg vært en tur på skravlesiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der veldig sjeldent, men bare måtte skrive et støtteinnlegg for attpåklatten.

Så mange merklige innlegg........Det er liksom ikke grenser for noe.

Det er så godt å være her.........

Godnatt alle herlige, koselige, kloke mødrer som er her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God natt til deg også;-)

Stuper i seng nå og

JA masse rare folk på Skravle.......

Skrevet

Jeg så du var der ;-)

Ja jeg har sittet og lest litt inne på forskjellige forum og skjønner godt at mange trekker over til oss... Helt utrolig hvor frekke enkelte er i uttalelsene sine, spesielt anonyme... "Alle er tydeligvis bare idioter etc etc" *grøss*

Svarte på et innlegg på Småtroll 1-2 år... Ang bruk av strømpebukse eller ikke... Er det rart det er krig i verden.... Klarte å holde meg fra å svare den anonyme som bare slengte med leppa ;-)

Skrevet

PS; Klatten parkerte en av de storkjeftede rimelig bra på Kranglesiden.... Men ikke skrive noe mer der nå! Synes Klattens innlegg skal få stå der som siste enn så lenge.... ;-)))

Skrevet

leste det der,men svarte ikke.ble så sinna at jeg vet jeg hadde skrevet ting som ikke egner seg på trykk.....

men noen her i verden vet bare ikke hva di snakker om.hun på skravla var en av dem..

er glad jeg har dere snille jenter her inne.trygt og godt her ja ;O)

natta til deg å ;o)

Skrevet

Det er så mange som så tydelig bare er ute for å provosere- synes det er morsomt. Prøver å la vær å bruke energi på dem. Ikke alltid like lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...