Ronja65 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Er der veldig sjeldent, men bare måtte skrive et støtteinnlegg for attpåklatten. Så mange merklige innlegg........Det er liksom ikke grenser for noe. Det er så godt å være her......... Godnatt alle herlige, koselige, kloke mødrer som er her....
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 God natt til deg også;-) Stuper i seng nå og JA masse rare folk på Skravle.......
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg så du var der ;-) Ja jeg har sittet og lest litt inne på forskjellige forum og skjønner godt at mange trekker over til oss... Helt utrolig hvor frekke enkelte er i uttalelsene sine, spesielt anonyme... "Alle er tydeligvis bare idioter etc etc" *grøss* Svarte på et innlegg på Småtroll 1-2 år... Ang bruk av strømpebukse eller ikke... Er det rart det er krig i verden.... Klarte å holde meg fra å svare den anonyme som bare slengte med leppa ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 PS; Klatten parkerte en av de storkjeftede rimelig bra på Kranglesiden.... Men ikke skrive noe mer der nå! Synes Klattens innlegg skal få stå der som siste enn så lenge.... ;-)))
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 leste det der,men svarte ikke.ble så sinna at jeg vet jeg hadde skrevet ting som ikke egner seg på trykk..... men noen her i verden vet bare ikke hva di snakker om.hun på skravla var en av dem.. er glad jeg har dere snille jenter her inne.trygt og godt her ja ;O) natta til deg å ;o)
gammel røy Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Det er så mange som så tydelig bare er ute for å provosere- synes det er morsomt. Prøver å la vær å bruke energi på dem. Ikke alltid like lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå