Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello.

Jeg lovte deg å gi beskjed om hvordan det gikk på sykehuset i dag..

Veel.. Jeg skal ikke før i morgen. Legen min skulle sendt henvisningen min rett til poliklinikken. Ikke med meg, så derfor må jeg vente til i morgen.

Men her har det roet seg veldig nå, så tror veslegutt har bestemt seg for å være inne en stund til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skulle du:) Nesten glemt det, er så fjern om dagen, hehe.

Hmm..leger altså, hihi.

Blir spennende å se i morgen da:) Jeg tror nok jeg skal gå over termin, men vet nå aldri. Føler det siden jeg ikke er moden enda..

Skrevet

Fjern sa du?? Hehe:) Da er vi to!!

Jeg vet jo ikke helt hva de skal på sykehuset i morgen så det blir spennende.

Nå har jeg på følelsen at jeg kommer til å gå en stund til også, men det går forsåvidt greit det, så lenge jeg ikke har så vondt som jeg hadde:)

Litt kjipt og for jeg og ei gravid hadde avtalt å føde i dag. Hehe:) Tror kanskje jeg må bryte den avtalen!!

Skrevet

Hehe, godt å høre (på en måte):) Får det kommentert daglig altså, litt flaut å være så borte..hehe.

Du skal sikkert på sånn vanlig sjekk som jeg var på i dag..

Ja, tror du må bryte den avtalen gitt, hehe. Den er litt kje, men babyen din gjør seg mer klar i magen din en liten stund til da:)

Skrevet

En smule flaut ja...:)

Jeg så nå at du hadde vært på sjekk. Det er helt sikkert det samme.

Prinsen kommer når han er klar han:) Skal prøve å nyte de siste ukene.

Litt mer positiv nå siden smertene ikke er så ille lenger.

Mulig jeg har hatt sympati rier..Hihi:) Det er så mange kjente som har født de siste dagene.

Skrevet

hehe, ja da har det sikkert vært det:) leer seg sikkert litt inni der da, hihi:)

Skulle ligge en halvtime mens de tok fosterlyden. Så kom jeg inn til en lege som tok ultralyd, så om morkaka var bra og om babyen hadde nok fostervann. Så fikk jeg vite hvor stor den blir. Så sjekka hu om jeg var moden, men det var jeg altså ikke:(

Skrevet

Okei.. Vi får bare smøre oss med tålmodighet:)

Uff, nå kom akkurat dattern min og sa hun var dårlig. Kjente på pannen hennes og hun var kjempe varm. Tok tempen og ja da, 39,5 i feber..

Hun var frisk når hun la seg, så det kom fort!

Jeg får gå å ta meg av henne.

Snakkes!

Skrevet

Uff da.. Det kom jammen fort ja, du får gå å stelle henne litt:) Håper hun blir fort frisk igjen:)

God natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...