Skottland Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Har sikkert et litt dumt spørsmål, men håper noen her inne har et par gode råd. Kjæresten min kommer fra Kanada, Og der borte så kysser man barna på munnen. Sånn skikkelig midt på munnen, sånn som vi ofte gjør med kjærestene våres når vi sier hadet og sånn. Poenget er at jeg synes det er helt feil, men tenkte jeg skulle høre hva andre synes om det? Er liksom litt vanskelig å si til hele familien til hans om ikke å gjøre det, når det hos dem er helt normalt. Men jeg kommer jo aldri til å gjøre det, og jeg synes det blir litt overtråkk hvis hele hans familie skal gjøre det....
Lille Fugl Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hmmm... Ikke at jeg egentlig har noe godt råd til deg, men jeg har sett mange helnorske foreldre gjøre nøyaktig det samme. Kan ikke helt tenke meg noen annen måte du kan gjøre det på enn å fortelle ham - og hele familien hans - at det er plagsomt for deg. Dette ser litt drastisk ut, men jeg kan ikke se for meg noen annen måte å ordne det på. Lykke til
Patetica fåkksi Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Her i Spania har de er litt mindre drastisk, men veldig slitsom variant. De skal paa död og liv kysse ALLE en gang paa hver kinn heeeele tiden, hvis man möter en gruppe paa 20 mennesker staar man saann og kysser i evigheter og det irriterer livet av meg!! Saann hei Carmen, kyss, kyss. Hei María, kyss, kyss. Hei Fernando, kyss, kyss. Hei Paula, kyss, kyss. Hei Jose, kyss, kyss I EVIGHETER! JEG BLIR GAAAL!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Skjønner ikke helt problemet ditt. Kysser kjæresten din barna deres på munnen?? Eller hva er det?? Hvorfor må du si fra? Kan du ikke bare respektere kulturforskjellene. Sånn er det når man finner en kjæreste fra et annet land. Det er jo ikke akkurat så ille da.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Jeg kysser barna mine rett på munnen. Både når vi sier hei og hadet i løpet av en dag. Og når vi sier godnatt. Besteforeldre gjør det også..De er 8 og 11 år.... Skjønner ikke helt problemet jeg...
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Her er det sussing og nussing rett på munn! Han er snart 10 år og det har vært sånn hele tiden! Synes det er koselig jeg.
Serial mom Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Har egentlig ingenting å sammenligne med,men jeg nusser da bikkja mi på "munnen",og kommer sikkert til å nusse på barna mine når de er små også. Kysse forbinder jeg med kjæreste,men en liten sånn tørr,liten nuss mitt på munnen er vel helt greit på en liten smårolling. Barna sier nok fra selv når de er blitt så store at de synes det er rart,eller flaut. Men det er dine barn,så du må selv sette grensene. Det er ihvertfall ikke unormalt å gi en liten nuss på truten,så du trenger ikke være redd for at noen skal synes det ser ekkelt ut,for det tror jeg ingen gjør.
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 jeg har en lille bror på 7 år nusser han på munnen hele tiden, noen ganger nusser jeg mamman min også. synes ikke det er noe ekkelt. tror heller ikke noen ser på det som pedofile tendenser:)
prøvekluten+3små Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 yuck,kunne aldri tenkt meg og kyssa med ei bikkje nei..og hvertfall ikke kyssa på ungene etterpå! men,med det sagt: tror alle foreldre nusser på ungene sine da?d er da vel ganske vanlig? gjør hverfall vi..men skjønner poenget til HI her..si at ei slekt på tyve folk kom på barselvisitt og de alle skulle smaske babyen på munnen,så tror jeg faktisk jeg og hadde reagert..snakker om bakteriebombe da! på en liten baby som ikke har allverden med immunforsvar fra før av..jeg tror jeg ville tatt dette opp med samboeren..er dere fra forskjellige kulturer,må dere jo finne kompromisser..de kan ikke få dure frem om ikke du er fornøyd med det.hadde ikke jeg godtatt heller;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå